تاریخ محدودیت تردد در جاده های شمالی کشور مشخص شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: محدودیت تردد در برخی از محور‌های شمالی کشور با توجه به انجام عملیات کارگاهی اعمال می‌شود.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا از انسداد چندین محور شریانی و اصلی به دلیل انجام عملیات کارگاهی خبر داد و گفت: محدودیت تردد به علت کارگاه جاده‌ای در آزادراه قزوین-رشت محدوده کیلومتر ۳۶ تا ۴۳ به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی درآزادراه قزوین – رشت، محدودیت تردد در این محور از امروز تا ۲۰ اسفند ماه اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این اعمال محدودیت در طول هفته از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۸ برقرار است و روز‌های پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. تردد همزمان با اجرای عملیات و با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط امکان‌پذیر است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور همچنین از محدودیت تردد به علت کارگاه جاده‌ای در در آزادراه قزوین -کرج حدفاصل کیلومتر ۰ تا ۵۶ آزادراه قزوین – کرج به دلیل انجام عملیات نصب نیوجرسی مفصلی درآزادراه قزوین – کرج، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

محور کرج چالوس

وی ادامه داد: این عملیات کارگاهی از امروز ۱۲ مهرماه تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۳ از شنبه تا چهارشنبه انجام شده و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روز‌های قبل و بعد تعطیلات چند روزه مستثنی هستند.

محرابی نیا همچنین از انسداد محور کرج -چالوس و بالعکس به مدت ۱۰ روز و اعلام محور هراز و سوادکوه به‌عنوان محور جایگزین خبر داد. او گفت: در پی اجرای عملیات احداث گالری پیش ساخته و اجرای توری سنگ در محور کرج – چالوس و بالعکس حدفاصل مرزن آباد تا تونل کندوان، این محور به مدت ۱۰ روز از ساعت ۶ صبح ۱۵ مهرماه تا ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ به صورت ۲۴ ساعته مسدود می‌شود.

وی در خصوص موقعیت دقیق اجرای عملیات هم گفت: حدفاصل مرزن آباد تا تونل کندوان محور چالوس – کرج این عملیات کارگاهی انجام شده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و سوادکوه (فیروزکوه) امکان پذیر است.

ایسنا

مسکن

شناسه : 457172
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *