امکانات جدیدی به جمینای افزوده می شود

هوش مصنوعی گفتگوگر گوگل موسوم به جمینای لایو(Gemini Live) در هفته‌های آتی به بیش از ۴۰ زبان مجهز خواهد شد و می‌توان از حداکثر دو زبان در یک دستگاه استفاده کرد.

به گزارش سرویس دانش و فناوری جهان صنعت نیوز، ربات هوش مصنوعی گفتگوگر شرکت گوگل به نام جمینای لایو(Gemini Live) که می‌توان مانند یک شخص با آن صحبت کرد. به زودی از زبان‌های بیشتری پشتیبانی خواهد کرد.

این شرکت در هفته‌های آینده این دستیار مجازی هوش مصنوعی را با بیش از ۴۰ زبان پشتیبانی می‌کند.

«جمینای لایو» برداشت گوگل از مکالمات طبیعی و آزاد در این دوره جدید از توسعه هوش مصنوعی مولد است. می‌توان از آن برای مواردی مانند طوفان فکری و ایده‌پردازی، یادگیری مسائل مختلف یا تمرین برای سؤالات مصاحبه شغلی و دریافت بازخورد در لحظه استفاده کرد. گوگل گفتگو با این ربات گفتگوگر را مانند صحبت با یک دوست توصیف می‌کند.

علاوه بر این، این ابزار به کاربران امکان می‌دهد در یک دستگاه به دو زبان گفتگو کنند. و گسترش بیشتر زبان‌های پشتیبانی شده در دست انجام است.

پشتیبانی چند زبانه همچنین با ادغام‌های جمینای برای سایر برنامه‌ها و سرویس‌های گوگل مانند تقویم گوگل و کارها(Tasks) کار می‌کند.

از حالا می‌توان زبان‌های دلخواه خود را در سیستم عامل اندروید تنظیم کرد. کافی است در اندروید قسمت تنظیمات بروید و سپس به بخش دستیار گوگل(Google Assistant) و پس از آن به بخش زبان‌ها(Languages) ​​بروید. و اولین اولویت زبانی خود را انتخاب کنید. و اگر زبان دوم نیز می‌خواهید، گزینه‌ای در زیر آن برای «افزودن زبان» وجود دارد.

همانطور که مشخص است، برای استفاده از این خدمات به یک گوشی با سیستم عامل اندروید نیاز است.

گوگل هنوز هیچ برنامه‌ای برای آوردن «جمینای لایو» به گوشی‌های آیفون اعلام نکرده است. حداقل در حال حاضر ظاهراً این شرکت ترجیح می‌دهد از آن برای جذب افراد به سیستم عامل تلفن همراه خود استفاده کند.

منبع: ایسنا

دانش و فناوری

شناسه : 457296
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *