جاده چالوس و آزاد راه تهران – شمال تا ۲۵ مهر ماه مسدود شد

جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال از فردا به مدت ۱۰ روز به دلیل عملیات عمرانی و ایمن‌سازی در هر دو مسیر مسدود می‌شود.

جهان صنعت نیوز – سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، اعلام کرد که از فردا یکشنبه ۱۵ مهر تا چهارشنبه ۲۵ مهرماه، جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به دلیل عملیات عمرانی و ایمن‌سازی مسدود خواهند بود. وی همچنین مسیرهای جایگزین را محور هراز و آزادراه قزوین- رشت اعلام کرد و از رانندگان خواست برای اطلاعات بیشتر با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس تماس بگیرند.

مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال به مدت ۱۰ روز

سرویس مسکن: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، سرهنگ احمد شیرانی، از مسدود شدن جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال به مدت ۱۰ روز خبر داد. بر اساس اعلام وی، این مسدودیت به دلیل انجام عملیات عمرانی و ایمن‌سازی جاده در هر دو مسیر رفت و برگشت خواهد بود. طبق این اعلام، این محورها از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه تا چهارشنبه ۲۵ مهرماه بسته خواهند بود.

مسیرهای جایگزین برای رانندگان

سرهنگ شیرانی همچنین در مورد مسیرهای جایگزین برای رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند، گفت: در این مدت، رانندگان می‌توانند از محور هراز و آزادراه قزوین- رشت برای سفر خود استفاده کنند. این مسیرها به عنوان جایگزین معرفی شده‌اند تا مسافران بتوانند با خیال راحت به مقصد خود برسند و از خطرات احتمالی ناشی از مسدود بودن جاده‌های چالوس و تهران- شمال جلوگیری شود.

ارتباط با مرکز کنترل ترافیک

وی افزود که مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات رانندگان و ارائه اطلاعات لازم درباره وضعیت جاده‌ها و امدادرسانی به حوادث احتمالی است. این مرکز می‌تواند کمک‌های لازم را به رانندگان و مسافران در صورت بروز مشکل ارائه دهد.

عمومی

شناسه : 457477
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *