حذف آپشن تاکسی های برقی صحت دارد؟

درخصوص تاکسی های برقی شایعات و شنیده هایی عجیبی درباره حذف برخی آپشن ها از جمله دربخش صندلی ها و... به گوش می رسد. این موضوع را در گفتگو با شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران پرس و جوو بررسی کرده ایم.

به گزارش سرویس خودرو جهان صنعت نیوز، شادی مالکی درخصوص اینکه آیا برای کاهش قیمت تمام شده تاکسی های برقی آپشن یا آپشن هایی از این خودرو ها حذف شده است، گفت: «تاکسی های برقی که تحویل رانندگان تاکسی شده دقیقا مطابق با کاتالوگ شرکت است و هیچ چیزی از آن کم یا به آن اضافه نشده است. تاکسی های برقی دقیقا به همان شکلی است که اعلام شده بود.»

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران افزود: «این خودروها هیچ آپشن اضافه ای ندارد که ما برای کاهش قیمت آن را حذف کرده باشیم و عین همان محصولی است که شرکت حتی به خریداران شخصی و خصوصی می فروشد.»

او ادامه داد: «این اولین بار است که می شنوم تاکسی های برقی آپشن اضافه داشته اند که حذف شده است. شرکت هم در هنگام فروش هیچ پیشنهاد یا آپشن اضافه ای درمورد تاکسی های برقی ارائه نداده است که ما آن آپشن را نخواهیم یا درخواست حذف شدن آن را داشته باشیم. همان طور که اشاره کردم خودرو تمام کمال و عینا همان محصولی است که شرکت در بازار می فروشد و عرضه کرده است.»

منبع: همشهری آنلاین

خودرو

شناسه : 457621
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *