رانندگان بدون خودرو: اسنپ با پراید اجاره‌ای!

افزایش قیمت خودرو و مشکلات اقتصادی، باعث شده اجاره خودرو برای کار در اسنپ به یک گزینه جذاب برای کسب درآمد تبدیل شود.

سارا پوردلجوجهان صنعت نیوز – این روزها تیتر “اجاره روزانه خودرو برای کار در اسنپ” در بسیاری از سایت‌های معتبر اجاره خودرو به چشم می‌خورد. با افزایش هزینه‌های زندگی و چالش‌های اقتصادی، بسیاری از جوانان و افراد جویای کار به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد هستند. یکی از این راه‌ها، اجاره روزانه خودروهایی نظیر پراید، تیبا و پژو برای کار در اپلیکیشن‌های مسافربری مانند اسنپ و تپسی است.

داستان از چه قرار است؟

با افزایش قیمت خودرو، هزینه‌های روزمره زندگی، تورم و دیگر مشکلات اقتصادی که مردم جامعه با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیاری به شغل دوم روی آوردند و این شغل، عمدتاً کار در اسنپ است. از آنجایی که بسیاری از افراد فاقد خودروی شخصی هستند، مالکان خودروهایی نظیر پراید، تیبا و پژو، به اجاره دادن خودروهای خود به کسانی که به دنبال کار در این اپلیکیشن‌ها هستند، روی آورده‌اند.

اجاره‌دهندگان خودرو چه می‌گویند؟

وقتی پای صحبت اجاره‌دهندگان خودرو برای کار در اسنپ بنشینید، معمولاً از چالش‌های مالی و کمبود درآمد سخن می‌گویند. بسیاری از آن‌ها تأکید می‌کنند که اجاره ماشین در ساعات و روزهای معین، گزینه‌ای به صرفه و سودآور برای آن‌ها بوده است.

به گفته یکی از اجاره‌دهندگان، “با افزایش قیمت‌ها، بسیاری از مردم نمی‌توانند خودرو بخرند و به همین دلیل به اجاره خودرو روی می‌آورند. این موضوع برای ما هم فرصت خوبی است تا درآمد اضافی کسب کنیم.”

دیگری می‌گوید: “اجاره خودرو به ما این امکان را می‌دهد که در زمان‌های شلوغ، مانند تعطیلات یا آخر هفته‌ها، خودرویمان را اجاره بدهیم و از این طریق درآمد بیشتری داشته باشیم.”

بسیاری از اجاره‌دهندگان معتقدند که این مدل کسب و کار، نه تنها به آن‌ها کمک کرده بلکه به جوانان و افرادی که به دنبال شغل هستند، فرصتی برای ورود به بازار کار ارائه می‌دهد.

هزینه اجاره خودرو چند؟

برای آگاهی از هزینه اجاره خودرو، کافی است عبارت “اجاره روزانه ماشین برای کار در اسنپ” را در گوگل جستجو کنید تا با انبوهی از سایت‌های مختلف روبرو شوید. قیمت‌ها از حداقل ۹۰۰ هزار تومان در روز آغاز می‌شود و می‌تواند تا ۳ میلیون تومان نیز افزایش یابد. این تفاوت قیمت بسته به نوع خودرو و ساعات اجاره متغیر است.

برخی از سایت‌ها تخفیف‌هایی برای اجاره‌های بلندمدت ارائه می‌دهند، که می‌تواند هزینه‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین، برخی خودروهای اقتصادی مانند پراید و تیبا معمولاً قیمت‌های کمتری دارند، در حالی که خودروهای لوکس و مدل بالاتر هزینه‌های بیشتری را شامل می‌شوند. ناگفته نماند که اگر در طول مدت اجاره هرگونه مشکل فنی برای خودرو پیش بیاید، هزینه تعمیرات آن به عهده شخص اجاره‌کننده خواهد بود. این نکته مهمی است که بسیاری از اجاره‌دهندگان به آن توجه نمی‌کنند.

اجتماعی و فرهنگیاخبار برگزیده

شناسه : 457691
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *