ساخت مسکن حمایتی برای این افراد در دستور کار قرار گرفت

معان مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: با آغاز ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن حمایتی با همکاری دستگاه‌ها تسهیلات ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی بلاعوض پرداخت خواهد شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه یکی از برنامه ها و هدف گذاری های صورت گرفته برای بنیاد مسکن ساخت مسکن برای جامعه محروم و اقشار ضعیف و دهک های پایین جامعه است گفت: برای ساخت مسکن حمایتی با دستگاه های مختلف از حمله بنیاد مستضعفان، کمیته امداد، بهزیستی و … قراردادهای مختلف منعقد شده که تاکنون بخش زیادی از این قرارداد به مرحله اجرایی و عملیاتی شدن رسیده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۵ هزار واحد مسکن حمایتی با همکاری دستگاه ها به بهره‌برداری رسیده و به متقاضیان تحویل داده شده است.

او با بیان اینکه همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات نقش بسیار موثری در تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن دارد گفت: برای متقاضیان مسکن حمایتی تسهیلات بلاعوض ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای اجرای این بخش برای هر واحد بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض در نظر گرفته شده است که در فرآیند واگذاری از متقاضیان دریافت نمی‌شود.

سهرابی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌هایی بین بنیاد مسکن با کمیته امداد امام (ره) برای احداث ۳۰ هزار واحد مسکونی برای مددجویان این کمیته و ۱۰ هزار واحد با سازمان بهزیستی به امضا رسید که هم اکنون و در مجموع از تعداد کل ۴۰ هزار واحد تفاهم شده ۲۵ هزار واحد تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 457841
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. کسی مرض داره خودرو از شرکتهای ایرانی که پژو پارس را به عراق داده اند ۴۵میایون و آریسان نیز همین قیمت از شما خودرو بخرد خوب از سلیمانیه با ۴۵میلیون راحت وارد با آشنا بازی شماره هم میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *