پژو ۲۰۷ یا تارا؛ جایگزین‌های جدید برای خریداران هایما S7

طرح تبدیل اختیاری هایما S7 برای فروش‌های فاقد دعوتنامه در شهریور و مهر با جایگزینی خودروهای پژو 207 و تارا اتوماتیک اجرا می‌شود.

جهان صنعت نیوز – بر اساس طرح تبدیل اختیاری هایما S7 ویژه فروش‌های فاقد دعوتنامه در شهریور و مهر، خریداران می‌توانند خودرو خود را به پژو ۲۰۷ یا تارا اتوماتیک تبدیل کنند. پژو ۲۰۷ اتوماتیک در دو زمان تحویل ۴۵ و ۷۵ روزه و تارا اتوماتیک در دو برنامه ۳۰ و ۶۰ روزه به عنوان خودروهای جایگزین ارائه می‌شوند. این طرح در راستای تعهدات پیش‌فروش عادی اجرا شده و به خریداران امکان انتخاب خودروهای جایگزین با برنامه زمانی مختلف را می‌دهد.

طرح تبدیل اختیاری هایما S7 برای فروش‌های بدون دعوتنامه

سرویس خودرو: بر اساس اطلاعات منتشر شده، طرح تبدیل اختیاری خودروهای هایماS7 برای فروش‌های فاقد دعوتنامه شهریور و مهرماه اعلام شده است. این طرح شامل خریدارانی می‌شود که در طرح پیش‌فروش هایما S7 شرکت کرده‌اند و هنوز دعوتنامه دریافت نکرده‌اند. در این طرح، خریداران می‌توانند خودروی هایماS7 خود را به گزینه‌های جایگزین ارائه‌شده توسط شرکت تبدیل کنند.

گزینه‌های جایگزین برای هایما S7

در طرح تبدیل اختیاری، دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و تارا اتوماتیک به عنوان گزینه‌های جایگزین معرفی شده‌اند. خریداران می‌توانند یکی از این دو خودرو را به جای هایما S7 انتخاب کنند. این خودروها با توجه به کد کلاس مقصد ۶۰۶۱۲ یا ۳۲۳۱۱ ارائه می‌شوند.

زمان تحویل خودروهای جایگزین

پژو ۲۰۷ اتوماتیک در دو زمان تحویل متفاوت به خریداران ارائه می‌شود:

  • تحویل ۴۵ روزه
  • تحویل ۷۵ روزه

تارا اتوماتیک نیز در دو برنامه زمانی ارائه شده است:

  • تحویل ۳۰ روزه
  • تحویل ۶۰ روزه

خودرو

شناسه : 458007
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *