مدیرعامل شرکت پست منصوب شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حکمی "محمد احمدی" را به سمت "معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران" منصوب کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی و فرهنگی جهان صنعت نیوز، سیدستار هاشمی؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حکمی “محمد احمدی” را به سمت “معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران” منصوب کرد.

در حکم سیدستار هاشمی خطاب به احمدی آمده است: نظر به مراتب شایستگی، تعهد، تجربه و توانمندی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت “معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران” منصوب می‌شوید.

وزیر ارتباطات در این حکم انتصاب آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال، رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، اهداف سند چشم انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری “مدظله العالی” و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم، ضمن تعامل لازم با مسئولان و سایر نهادها و سازمان‌ها در اجرای سیاست‌های دولت و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی در خدمت به مردم شریف ایران ساعی و سرفراز باشید.

احمدی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است. وی با پیش از این مسئولیت‌هایی چون معاونت فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، معاونت دفتر ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیریت آموزش و امور دانشجویی دانشکده پست و مخابرات را برعهده داشته است.

تسنیم

اجتماعی و فرهنگی

شناسه : 458083
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *