تخصیص اعتبار ویژه برای همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

پرداخت مطالبات همسان سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به محض دریافت منابع مالی از سوی سازمان تأمین اجتماعی آغاز خواهد شد.

جهان صنعت نیوز – مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد که با دستور معاون اول ریاست جمهوری و تأمین منابع مالی، ۸.۷ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان اختصاص یافته است. این مبلغ به محض دریافت، طبق قوانین و در تعامل با مجلس شورای اسلامی، به صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود. موسوی همچنین از تعامل سازنده بازنشستگان و نمایندگان آنان تقدیر کرد و تأکید کرد که سازمان تأمین اجتماعی به انجام وظایف خود در برابر بازنشستگان متعهد است.

دستور ویژه برای تأمین منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان

اقتصاد کلان: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، میرهاشم موسوی، از پیگیری‌های ویژه رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تأمین منابع همسان سازی حقوق بازنشستگان این سازمان خبر داد. به گفته وی، دستور معاون اول ریاست جمهوری به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصادی صادر شده است تا منابع مورد نیاز برای این منظور مشخص و تأمین شود.

تخصیص ۸.۷ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق

براساس اعلام موسوی، در اولین مرحله، ۸.۷ هزار میلیارد تومان به عنوان منابع اولیه به سازمان تأمین اجتماعی اختصاص یافته است. این مبلغ به محض دریافت، طبق قوانین و مقررات مربوطه و در هماهنگی با مجلس شورای اسلامی، برای پرداخت علی‌الحساب به بازنشستگان عزیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

همکاری مستمر با بازنشستگان و نمایندگان آنان

موسوی با تقدیر از همکاری و تعامل سازنده بازنشستگان و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی در سراسر کشور، تأکید کرد که این همکاری‌ها در چارچوب رویکرد سه‌جانبه‌گرایی آینده سازمان تأمین اجتماعی را تضمین می‌کند. وی گفت که سازمان تأمین اجتماعی به انجام وظایف خود در قبال بازنشستگان متعهد است و تمام تلاش خود را برای تحقق حقوق بازنشستگان به کار خواهد گرفت.

ادامه روند همسان سازی حقوق

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اطمینان داد که به محض دریافت منابع مالی و در تعامل با مجلس، فرایند صدور احکام و ادامه طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان اجرایی خواهد شد. این فرایند با همکاری نزدیک بین مسئولین، نمایندگان مجلس و کانون‌های بازنشستگی ادامه خواهد یافت تا حقوق بازنشستگان با عدالت بیشتری پرداخت شود.

اقتصاد کلان

شناسه : 458257
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *