به اذعان داروسازان؛

زرفارما، تولید کننده ای مطمئن در تولید مواد اولیه درجه یک دارویی در ایران است

به اذعان مدیران مجموعه های داروسازی، زرفارما به عنوان تولید کننده مواد اولیه صنایع دارویی، یکی از بهترین تامین کننده های مواد اولیه هست.

به گزارش جهان صنعت نیوز و به نقل از روابط عمومی گروه زر، گروه صنعتی و پژوهشی زر که با برند تجاری زرفارما در نهمین نمایشگاه ایران فارما حضور یافته  بود، به عنوان یکی از تامین کنندگان مواد اولیه شرکتهای داروسازی، تولید کننده انواع اکسپینت های (ماده جانبی) دارویی شامل انواع نشاسته های دارویی، گلوکز دارویی، فروکتوز دارویی، نشاسته پری ژل و مالتودکسترین دارویی با گرید دارویی و منطبق با استاندارد GMP همراه با اخذ کد ای آر سی از سازمان  غذا و دارو است.

بنابراین گزارش، برخی از مدیران شرکتهای بزرگ داروسازی حاضر در نهمین نمایشگاه زرفارما در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گروه زر اذعان کردند که زرفارما با توجه به پشتوانه فناوری موجود خود و استفاده از افراد متخصص و کارآمد در راستای توسعه محصولات دارویی، با نصب و راه اندازی کیلین روم یا اتاق ایزوله با رعایت اصول GMP دارویی در خط تولید و استفاده از دستگاه های به روز منطبق با استانداردهای دارویی برای آنالیز محصولات، راه اندازی و به روزکردن آزمایشگاه منطبق با استاندارد هایی که مورد تایید گروه ها و صنعت داروسازی است،  گامهای موثری در مسیر کیفیت مطلوب داروسازان برداشته است.

مدیرعامل هلدینگ دارویی برکت در گفتگو با کارشناسان زرفارما اعتماد به تولیدکنندگان داخلی همچون زرفارما را از وظایف شرکتهای تولیدی داخلی برشمرد .

درهمین زمینه مدیر عامل میهن به هم افزایی بین شرکتهای ایرانی اشاره کرد و گفت : خرید محصولات ایرانی افتخار ماست و زرفارما از لحاظ کیفیت انتظارات شرکت ما را تامین می کند.

مدیرعامل دارودرمان پارمیدا نیز ضمن تایید کیفیت محصولات مالتودکسترین زرفارما بیان کرد: مالتودکسترین زرفارما با گرید دارویی برای ما مهم و ارزشمند است و همکاری با زرفارما را به عنوان یک  ارزش افزوده برای شرکتمان ادامه می دهیم.

همچنین یکی از مسئولان شرکت داروسازی  الحاوی با تاکید برکیفیت محصولات تولیدی زرفارما ، قدرت تامین این شرکت را پشتوانه قابل توجهی برای داروسازان کشور برشمرد.

وی عملکرد مناسب و تنوع سبد تولیدات زرفارما را از دیگر موارد مثبت مورد تایید داروسازان برشمرد.

درهمین زمینه مدیران شرکت دارو درمان سپهر، همکاری با برند زرفارما را به عنوان یک پشتوانه فنی برای شرکت خود تلقی می کنند و قدرت تامین زرفارما را امید بخش می دانند.

همچنین یکی از مدیران پژوهش گسترانتغذیه آسان  که از زیرمجموعه های هلدینگ دارویی گلرنگ است گفت :  با توجه به حساسیت های موجود در تامین مواد اولیه با کیفیت برای تهیه غذای بیماران خاص ، شرکت زرفارما به لحاظ کیفیت و حجم تولید بالا، بسته بندی خوب و مناسب، تامین کننده ایده آلی برای هر شرکت داروسازی است.

وی افزود: از دیگر شاخصه های قابل توجه برای شرکت ، قیمت رقابتی محصولات زرفارماست.

زرفارما ضمن توجه به کیفیت مواد اولیه، امنیت در تامین دارو را  به عنوان یک پدافند بسیار مهم در جامعه مد نظر قرار داده و مشکل تامین به موقع ، سریع و در دسترس را حل کرده و نه تنها  مانع خروج ارز شده بلکه توانسته است ارز آوری هم داشته باشد.

  زرفارما به عنوان زیرمجموعه پالایشگاه غلات زر امروز با پشتوانه صنعتی،  برندینگ و بهره گیری از افراد به نام و سرآمد، توانسته درحوزه مواد اولیه داروسازی وارد شود و کشور را از ورود  اکسپینت های دارویی بی نیاز کند .

صنعت و معدن

شناسه : 458541
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *