کدام محورهای فرعی و شریانی مسدود هستند؟

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۵ محور شریانی و فرعی در بخش‌های جنوبی کشور مسدود شد.

به گزارش سرویس مسکن جهان صنعت نیوز، ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده ماسال و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) محدوده های تونل های شماره ۱۷ و ۱۸ هستیم گفت: تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل امام زاده طاهر تا مهرویلا ، آزادراه کرج – قزوین محدوده بیدستان گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت انسدادهای اخیر در محورها گفت: محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می شود.

وی همچنین در خصوص محورهای مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد – طالقان،کمربندی جدید خرانق – یزد ، یزد – دربید و جاسک – بشاگرد مسدود است‌.

محدودیت های ترافیکی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور همچنین در خصوص محدودیت های ترافیکی گفت: از ساعت ۱۷ محدودیت یک‌طرفه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) اعمال شده و با اتمام زمان اجرای این طرح، تردد وسایل نقلیه از ساعت ۲۴ از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود.

محرابی نیا بیان کرد: از ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۰ مهر ماه محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ابتدای آزادراه تهران – شمال به مقصد چالوس اعمال شده و از ساعت ۱۵ نیز از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) به طور کامل مسدود می‌شود.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور توضیح داد: محدودیت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) اعمال شده و با اتمام این طرح، از ساعت ۲۳ تردد وسایل نقلیه از پل زنگوله تا مرزن‌آباد در مسیر دوطرفه انجام می‌شود، البته در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، طرح محدودیت یک‌طرفه پیش از زمان اعلام شده پایان می‌یابد.

او تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده، اما از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر تردد برای خودروهایی که در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال قصد عزیمت به سمت چالوس را دارند، ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسکن

شناسه : 458657
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *