زمان تحویل سکه‌های طلا مبادله‌ای حراج بیست‌ویکم+مهلت و هزینه

شروع زمان تحویل بدون هزینه انبارداری سکه‌های طلا مبادله‌ای از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود.

به گزارش سرویس طلا و ارز جهان صنعت نیوز، بر اساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شروع زمان تحویل سکه‌های طلا مبادله‌ای بدون هزینه انبارداری از ۲۸ مهرماه آغاز و تا ۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت؛ طی این دوره فقط هزینه تحویل از سوی شعب بانک عامل دریافت می‌شود. هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه برای کل دوره خواهد بود.

اشخاصی که طی بازه زمانی ۶ تا ۱۳ آبان ماه برای دریافت سکه اقدام کنند، علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه انبارداری نیز پرداخت کنند. هزینه انبارداری سکه طلا ۵۰ هزار تومان در هر روز به ازای هر سکه خواهد بود و به شعبه بانک عامل پرداخت می‌شود؛ این هزینه شامل روزهای تعطیل نیز خواهد بود.

در صورتی که اشخاص در بازه زمانی سکه‌های طلا مبادله‌ای اقدام به دریافت سکه نکنند، معامله فسخ و پس از اعلام بانک عامل وجه معامله پس از کسر کارمزد خرید و سایر هزینه‌های عملیاتی به کیف پول خریدار عودت داده می‌شود؛ در صورت انفساخ معامله به دلیل عدم مراجعه خریدار به شعبه انتخاب شده در سامانه جهت دریافت سکه طلا در مهلت مقرر، خریدار به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع می‌شود.

مهر

طلا و ارز

شناسه : 458784
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *