حق بیمه کودکستان ها ۴۵ درصد کاهش یافت

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با بیان اینکه از سال گذشته هیچ پرونده بیمه‌ای پرداخت نشده‌ای باقی نمانده است، گفت: برای امسال ۴۵ درصد حق بیمه کاهش پیدا کرده است .

به گزارش سرویس بانک و بیمه جهان صنعت نیوز، رضوان حکیم‌زاده در این باره گفت: همزمان با هفته کودک، مطابق شیوه‌نامه ساماندهی و مدیریت امور اجرایی کودکستان‌ها، مدیران (مؤسسان) کودکستان‌ها و مراکز دارای مجوز از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، باید کودکان و کارکنان را بیمه حوادث و مسئولیت مدنی کنند.

وی افزود: با توجه به شرایط متفاوت و متمایز گروه هدف و به منظور تمهید زیرساخت پوشش بیمه‌ای فراگیر پس از طی فرایند و مراحل قانونی، شرکت «بیمه معلم» به عنوان شرکت بیمه مجری در سال تحصیلی‌-تربیتی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ انتخاب شده است.

سرپرست سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک ادامه داد: در صورت انتخاب بیمه معلم به عنوان شرکت بیمه‌گر، به منظور تسهیل فرایند اجرا و افزایش گستردگی دامنه کشوری پوشش بیمه، تمامی مراحل ثبت‌نام بیمه‌شدگان، واریز حق بیمه و همچنین اعلام و پیگیری خسارات حوادث، کاملاً غیرحضوری و آنلاین است.

حکیم‌زاده با تأکید بر اینکه از سال گذشته هیچ پرونده پرداخت نشده‌ای باقی نمانده است، اظهار کرد: برای امسال ۴۵درصد حق بیمه (حوادث و مسئولیت مدنی) کاهش پیدا کرده است که این کاهش شامل مربیان و کارکنان کودکستان هم می‌شود .

ایسنا

بانک و بیمه

شناسه : 459199
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *