حزب الله لبنان پس از عملیات پهپادی در “بنیامینا” بیانیه صادر کرد

مقاومت اسلامی لبنان در مورد حمله پهپادی خود به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا که تاکنون به کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۶۷ نفر منجر شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

جهان صنعت نیوز، حزب الله لبنان یکشنبه شب پس از انجام حمله پهپادی به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه امروز یکشنبه در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و ملت آن و در چارچوب مجموعه عملیات‌های خیبر و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه حملات به مناطق النویری و البسطه در بیروت و دیگر مناطق لبنان، همچنین در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی و با ندای «لبیک یا نصر الله»، پادگان آموزش تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد حزب الله همچنان در میدان حاضر است و آماده دفاع از سرزمین و ملت تسلیم ناپذیر و مظلوم خود است و هرگز از عمل به وظیفه خود در پاسخ به جنایات دشمن دریغ نخواهد کرد.

منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند شمار کشته‌های حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی به ۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۶۷ نفر افزایش پیدا کرد.

ایسنا

سیاسی

شناسه : 459645
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *