جزئیات ممنوعیت ترافیکی پایان هفته در جاده چالوس از ۲۵ تا ۲۷مهر

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و دیگر محورهای شمال کشور از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه خبر داد.

جهان صنعت نیوز، سرهنگ بهروز خانپور رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راه راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده چالوس و دیگر محورهای شمال کشور از ۲۵ تا ۲۷ مهرماه خبر داد. این محدودیت‌ها با هدف مدیریت ترافیک سنگین سفرهای پایان هفته و پیشگیری از حوادث جاده‌ای به شرح ذیل اجرا خواهد شد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در جاده چالوس

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها: از ساعت ۱۲ ظهر چهارشنبه ۲۵ مهر تا ساعت ۷ صبح شنبه ۲۸ مهر، تردد موتورسیکلت‌ها در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه، و تهران-سمنان-مشهد مگر برای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی ممنوع است.

ممنوعیت تردد تریلر، کامیون و کامیونت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس به‌طور کامل ممنوع است.

زمان یک‌طرفه شدن جاده چالوس 

چهارشنبه ۲۵ مهر: در صورت افزایش ترافیک و تشخیص مأموران پلیس راه مسیر مرزن‌آباد به تهران (شمال به جنوب) از ساعت ۱۴ بسته شده و از ساعت ۱۷ مسیر پل زنگوله به جاده چالوس (جنوب به شمال) تا ساعت ۲۴ یک‌طرفه می‌شود.

جمعه ۲۷ مهر: از ساعت ۱۴ ورود خودروها به مقصد چالوس در آزادراه تهران-شمال ممنوع شده و مسیر پل زنگوله به چالوس از ساعت ۱۵ مسدود می‌گردد. از ساعت ۱۷ مسیر مرزن‌آباد به تهران یک‌طرفه شده و این طرح تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد داشت.

ممنوعیت تردد در جاده هراز

ممنوعیت تردد تریلرها: تردد تریلرها در محور هراز ممنوع است.

محدودیت تردد کامیون و کامیونت: از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ مهر و از ساعت ۷ صبح الی ۲۴ در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۶ و ۲۷ مهرماه)، تردد کامیون‌ها (به جز حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی) ممنوع خواهد بود.

یک‌طرفه شدن مسیر: در صورت افزایش ترافیک‌و تشخیص مأموران پلیس راه مسیر پلور تا پلیس راه لاریجان در روز جمعه ۲۷ مهر به‌صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد شد.

جاده فشم یک طرفه می‌شود

محدودیت روز جمعه: در صورت افزایش ترافیک، مسیر فشم از پل حاجی‌آباد تا پیچ آرایانا از ساعت ۱۷ الی ۲۰ روز جمعه ۲۷ مهر به سمت خروجی فشم یک‌طرفه می‌شود.

سرهنگ خانپور به رانندگان توصیه کرد: با توجه به شرایط جوی ناپایدار و بارش‌های احتمالی، تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه‌ای داشته باشند تا از بروز حوادث و ترافیک‌های سنگین جلوگیری شود.

مهر

مسکن

شناسه : 460215
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *