بورس قرمز ماند

در جریان معاملات چهارشنبه 25 مهرماه تمامی نماگرهای بازار سرمایه قرمزپوش ماندند و ارزش کل بازار نیز با افت مواجه بود.

جهان صنعت نیوز، آخرین روز هفته نیز برای بازار سرمایه خوش‌خبر نبود و۷۷ درصد نمادها قرمزپوش شدند. شاخص کل امروز با افت بیش از ۳هزار و ۵۰۰ واحدی در کانال ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۴۴ واحد به کار خود پایان داد و شاخص هموزن نیز با ۳هزار و ۷۷۹ واحد کاهش ارتفاع در محدوده ۶۸۰هزار و ۹۶۳ واحد ایستاد. امروز نمادهای وغدیر، فولاد و شپدیس بیشترین اثر مثبت و نمادهای کگل، شبندر و شتران بیشترین اثر منفی را بر شاخص ثبت کردند.

در بازار فرابورس ایران نیز در بر همین پاشنه چرخید. شاخص کل فرابورس با افت ۷۰ واحدی در کانال ۲۱ هزار و ۶۰۰ واحد به کار خود پایان داد و شاخص هموزن نیز با ۶۰۱ واحد کاهش ارتفاع کانال ۱۲۰ هزار واحد را از دست داد و در محدوده ۱۱۹ هزار و ۵۷۸ واحد آرام گرفت.

در این بازار نمادهای وسپهر، کگهر و بپاس بیشترین اثر منفی و نمادهای حسینا، سپیدار و نیان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.

ارزش کل معاملات امروز بازار نیز امروز ۱۳هزار و ۹۷۵ میلیارد تومان بود که در مقایسه با روز گذشته با افت مواجه شد اما از این مبلغ ۳هزار و ۱۷۹ میلیارد تومان مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بود که نسبت به سه‌شنبه با رشد همراه بود. امروز ۲۳ درصد از کل ارزش معاملات مربوط به معاملات خرد بود. همچنین در این روز ۲۲۲ میلیارد تومان سرمایه از بازار خارج شد و به این ترتیب چهارمین روز متوالی خروج سرمایه از بورس رقم خورد.

اکوایران

بورس

شناسه : 460318
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *