قیمت دام زنده امروز ۲۶ مهر ۱۴۰۳ چند؟

قیمت دام زنده امروز 26 مهر 1403 در استان‌های مختلف کشور اعلام شد.

جهان صنعت نیوز، طبق داده‌های به‌دست‌آمده، قیمت دام سبک در استان تهران پشت ترافیک قیمتی مانده و تغییری نکرده است. گوسفند زنده با نرخ روزهای گذشته بین ۳۰۰ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود. گوساله زنده نیز از ۱۸۰ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

استان اصفهان، شاهد کاهش حداقل قیمت گوساله زنده بوده است. گوساله زنده در این محدوده بین ۱۷۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان توزیع می‌شود. گوسفند زنده در پشت سد قیمتی بین ۲۶۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان مانده است.

استان خراسان‌رضوی با کاهش قیمت گوسفند زنده مواجه بوده است که غافلگیری شوکه‌کنندهای را برای مخاطبان این بازار رقم زده است. گوسفند زنده با کف قیمتی بین ۲۵۰ هزار تا ۲۷۰ هزار تومان تهیه می‌شود.

در استان فارس، قیمت گوسفند زنده روند نزولی به خود گرفته است. گوسفند زنده در این استان با سقف ۲۸۰ هزار تومان توزیع میشود. گوساله زنده نیز با همان نرخ قبلی بین ۱۷۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

در استان همدان سد قیمت گوسفند زنده شکست و روند نزولی به خود گرفته است. گوسفند زنده در این استان بین ۲۷۰ هزار تا ۲۸۰ هزار تومان متغیر است. گوساله زنده نیز ۱۸۵ هزار تا ۱۹۰ هزار تومان معامله می‌شود.

استان مرکزی امروز شاهد، ساز مخالف بازار دام زنده بوده است. در این استان گوسفند زنده در سرازیری قیمتی، بین ۲۹۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌شود. گوساله زنده نیز در مقابل بازار گوسفند زنده، سربالایی سعود قیمت را طی می‌کند.

در استان مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری هیچ‌گونه تغییری مشاهده نمی‌شود.

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۳۰۰،۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

اصفهان

۲۶۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۵۰,۰۰۰

۲۷۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

فارس

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۷۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

همدان

۲۷۰,۰۰۰

۲۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

۱۹۰،۰۰

قم

۲۹۰,۰۰۰

۲۹۵,۰۰۰

۱۸۴,۰۰۰

۱۸۶,۰۰۰

مرکزی

۲۹۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۳,۰۰۰

۱۹۳,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۷۰,۰۰۰

۲۹۰،۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

کشاورزی

شناسه : 460498
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *