دلیل کاهش ترافیک پایتخت در مهرماه چه بود؟

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، دلیل کاهش بار ترافیکی در مهرماه امسال را تشریح کرد.

جهان صنعت نیوز، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، در آیین بهره‌برداری از مسیر دسترسی راستگرد بزرگراه شهید سلیمانی به بزرگراه شهید یاسینی، با حضور مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، و امیرمحمد نوری، شهردار منطقه ۱۳، در قالب پویش امید و افتخار، اظهار کرد: این پروژه امروز بدون تشریفات اضافی افتتاح خواهد شد، چرا که تأکید ما بر این است که پروژه‌ها به محض آماده شدن، در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران برای احداث و تکمیل پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح خاطرنشان کرد: ۹۸ پروژه در این قالب تعریف شده که تاکنون ۳۲ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و هر کدام از این پروژه‌ها سهم بسزایی در کاهش بار ترافیک دارند.

حق‌بین ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های معاونت فنی عمرانی در زمان معین به بهره‌برداری برسند و گفت: متأسفانه در یکی دو ماه اخیر به دلیل تأمین مصالح مورد نیاز از جمله سیمان و آرماتور، تأخیری در اجرای پروژه‌ها رخ داده است، اما پیش‌بینی می‌شود که پروژه‌ها در زمان سریع‌تری به افتتاح برسند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به کاهش ترافیک همزمان با آغاز سال تحصیلی گفت: با پیگیری‌هایی که انجام دادم و آماری که رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرده است، مهرماه امسال و همزمان با سال تحصیلی، ترافیک در پایتخت کاهش یافته که یکی از دلایل آن اجرای پروژه‌های عمرانی و تقاطع‌های غیرهمسطح است.

وی اضافه کرد: شاید برخی از پروژه‌های غیرهمسطح ابعاد کوچکی داشته باشند، اما تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیک داشته و دارند.

تسنیم

مسکن

شناسه : 460995
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *