قطع خدمات شرکت های پرداخت یار و سردرگمی رانندگان اسنپ
اختلال در تسویه میلیونها راننده اسنپ به دلیل قطع ناگهانی خدمات شرکتهای پرداختیار باعث سردرگمی کاربران و رانندگان شده است .
جهان صنعت نیوز، امروز خبری در رسانهها منتشر شده که بانک مرکزی بهطور ناگهانی و بدون اطلاع قبلی، دسترسی شرکتهای پرداختیار را قطع کرده است.
این اقدام منجر به بروز مشکلات گستردهای برای میلیونها راننده اسنپ شده و آنها را از تسویه حسابهای خود محروم کرده است. علاوه بر این، میلیونها کاربر دیوار که از سرویس پرداخت امن استفاده میکردند نیز با سردرگمی مواجه شدهاند.
روز گذشته نیز زومیت گزارش داد که شرکت تومن بیانیه ای صادر و در آن اعلام نموده از ساعت ۱۵ روز یکشنبه ۱۳ آبان، تمامی دسترسیهای شرکت تومن «الکام توسعه آماد» به APIهای بانکها، بدون اطلاع قبلی مسدود شده است. علاوه بر «تومن» میلیونها کاربر که از سرویسها و زیرساختهای «تومن» برای تراکنشهای مالی خود استفاده میکند، به مشکل برخوردهاند.
قطع سرویسهای تسویه و پرداخت، مشکلات گستردهای برای میلیونها راننده اسنپ، کاربران دیوار، علیبابا، مسافران حمل و نقل عمومی و… ایجاد کرده است.
روابط عمومی تومن با اعلام این خبر گفت: «تاکنون هیچگونه اطلاع و ابلاغ رسمی درباره دلایل این تصمیم ناگهانی صورت نگرفته و در کمال تاسف، فقط شنیدهها و خبرهای غیررسمی در حال انتشار است.»
از عصر دیروز همچنین سرویسهای شرکت پرداختیار «جیبیت» هم قطع شده و با اعمال این محدودیت از سوی بانک مرکزی، ارائه برخی خدمات مربوط به تسویه و برداشت برای کسبوکارهایی که بر بستر این دو پلتفرم فعالیت میکنند هم با اختلال مواجه شده است.
اکوایران
دانش و فناوری
لینک کوتاه :