xtrim

اخیرا بیش از ۸۰ درصد شکایت‌ها از شرکت‌های بیمه وارد بوده است

رئیس کل بیمه مرکزی در خصوص مراحل ثبت شکایت از شرکت‌های بیمه نکاتی را مطرح کرد.

جهان صنعت نیوز، خسروشاهی در رئیس کل بیمه مرکزی در برنامه صف اول گفت: سابقه‌ای که در حوزه بیمه در خصوص خودرو‌ها از لحاظ خسارتی موجود است در سامانه‌های ما وجود دارد و به جا‌هایی که استعلام می‌کنند این سابقه را می‌دهیم.

به دنبال اجباری کردن کد یکتا برای صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت اجباری هستیم

او افزود: خسارتی رخ می‌دهد و به آن کد یکتا می‌دهیم، اما کد یکتا دادن خیلی اوقات اجباری نشده است اگر اجباری نباشد ممکن است خیلی موارد باشد که به ما گزارش داده نشود. کاری که دنبال می‌کنیم که البته پیچیدگی دارد، اما آن را پیگیری می‌کنیم آن هم این است که کد یکتا را برای صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت اجباری کنیم یکی از برنامه‌های مهم ما این است که خسارت پرداخت کردن را درست کنیم که یکی از اصول آن همین کد یکتا است.

او در ادامه می‌گوید: کارت سبز یعنی مجموعه‌ای از کشور‌ها با یکدیگر تفاهم می‌کنند که اگر برای خودرو‌ها و کامیون‌ها در کشور عضو حادثه‌ای رخ داد شرکت بیمه آن کشور خسارت را پرداخت کند و هزینه را شرکت بیمه کشور خود صاحب کامیون در نهایت به آن کشور بپردازد.

opal

شیوه ثبت شکایت از شرکت‌های بیمه مشخص شد

او می‌گوید: مردم می‌توانند به سایت بیمه مرکزی مراجعه کنند و در آنجا در بخش خسارت مدارک خود را بارگزاری کنند موارد بررسی و به شرکت‌های بیمه مربوطه ارسال می‌شود و شرکت بیمه موارد را بررسی می‌کند شکایت‌ها را بیمه مرکزی بررسی نمی‌کند شرکت‌ها آنها را بررسی و به ما پاسخ می‌دهند در ماه اخیر بیش از ۸۰ درصد شکایت‌ها از شرکت‌های بیمه وارد بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

بانک و بیمه
شناسه : 473170
لینک کوتاه :

1 دیدگاه

  1. برای پول گرفتن، یهدهفته زودتر ووو ولی برای خسارت دادن، اینقد بهانهای واهی وسنگ اندازی میکنن،، که فرار کنی،، مثلا معاینه فنی نداری،، یعنی خسارت پوچ، وووو، قدیم نداشتن هر مدرکی جرم داشت ولی خسترت میدادن،، ولی الان بهر بهانه شانه خالی میکنن،، منتظر یه بهنه کوچکن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *