xtrim

تخلفات آنلاین آجیل‌فروشان؛ اتحادیه وارد عمل شد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران در خصوص شیوه ارسال شکایت در زمینه گران فروشی آجیل و خشکبار نکاتی را مطرح و تصریح کرد: به گران فروشی اینترنتی آجیل فروشان حتما رسیدگی می‌شود.

جهان صنعت نیوز، غلامرضا خدامی – رئیس اتحادیه صنف فروشندگان آجیل و خشکبار تهران – توضیح داد: فروشگاه‌های مجازی فروش آجیل و خشکبار در صورتی که پروانه کسب داشته باشند نماد اعتماد الکترونیکی دریافت می‌کنند و می‌توانند به فروش اقلام خود در فضای مجازی بپردازند. ولی نباید قیمت فروشگاه فیزیکی آنها با مجازی‌شان تفاوتی داشته باشد و صرفاً باید برای هزینه ارسال، یک مبلغ مشخص‌شده‌ای را دریافت کنند.

وی با اشاره به شکایت‌های متعدد از فروشگاه‌های آنلاین فروش آجیل و خشکبار ادامه داد: متأسفانه شکایت زیادی از سکوهای مجازی فروش آجیل و خشکبار دریافت کرده‌ایم که گاهی اوقات، جو جامعه را آشفته کرده‌اند. مثلاً در سال ۱۴۰۱ چند فروشگاه مجازی غیرمجاز، پسته را به قیمت یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کردند و مشکلات زیادی به وجود آوردند و ما به این موارد رسیدگی می‌کنیم.

بنا بر اعلام اتاق اصناف تهران، خدامی افزود: اگر افراد از فروشگاه فیزیکی و مجازی شکایتی داشته باشند این موارد را دریافت کرده و به این شکایت‌ها رسیدگی کرده و نتیجه را به آنها اعلام می‌کنیم. مبلغ خسارت از واحد صنفی دریافت می‌شود و به مشتری خسارت‌دیده برگردانده می‌شود. افراد می‌توانند شکایت‌های خود را به شماره تلفن ۳۳۱۱۲۳۱۳ فاکس کرده و یا به شماره ۰۹۳۵۱۵۰۰۹۸۰ در ایتا، سروش و روبیکا شکایت خود را ثبت کنند.

opal

ایسنا

کشاورزی
شناسه : 477679
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *