xtrim

بودجه تبلیغاتی گردشگری طنز است

مسلم شجاعی، مدیر کل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در گفت و گو با «جهان صنعت» مطرح کرد.

جهان صنعت نیوز – در یک سال گذشته صنعت گردشگری تحت تاثیر تنش های منطقه‌ای، جنگ غزه و مجموعه‌ای از مشکلات دیگر قرار داشته است. صدور هشدار در خصوص سفر به ایران از سوی برخی کشورها، تحریم های بین‌المللی و ضعف های زیرساختی مانع از آن شده که کشور بتواند از ظرفیت های خود در صنعت گردشگری آنطور که باید و شاید بهره مند شود. برای بررسی بیشتر مشکلات و چالش های گردشگری ورودی و روشن شدن راهکارهایی که وزارت گردشگری قصد دارد با هدف جذب گردشگر به کار گیرد، به سراغ دکتر مسلم شجاعی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رفتیم. او در این گفت و گو ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای جذب گردشگران خارجی به کشور، به چالش های ایران در مسیر جذب این گردشگران اشاره داشت و کمبود بودجه و مساله ایران هراسی را از مهم ترین این چالش ها دانست.

ویدئو
شناسه : 494697
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *