عدم استقبال از کمپین کاهش اضطراب بیمه پاسارگاد

جهان صنعت نیوز: این کمپین که با نام « #جسورانه زندگی کن» در شبکه های مجازی به راه افتاده است قصد دارد با استفاده از معرفی ظرفیت های بیمه به ویژه بیمه زندگی این شرکت اقداماتی در کاهش عوامل ایجاد اضطراب و ترس در مردم که عاملی برای جلوگیری یا تاخیر در اقدام به انجام تصمیم های معقول شمرده می شود، را اجرایی کند.

به گفته مسئولان شرکت بیمه پاسارگاد، این اقدام یکی از گام های شرکت در اجرای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی است که به تازگی در ایران همانند کشورهای پیشرفته جهان مورد توجه قرار گرفته است.

اگرچه بررسی های خبرنگار ما نشان می دهد در صفحه اینستاگرام این کمپین که تا کنون ۱۰۰ پس در آن منتشر شده است تعداد کسانی که این پست ها را اصطلاحا لایک کرده اند کمتر از ۳۰۰ نفر بوده است و حتی در ویدئوهای منتشر شده که در آن تلاش شده است با استفاده از برخی بازیگران سینما و تلویزیون یا ورزشکاران و غیره ساخته  شده حداکثر تعداد بازدید کنندگان به ۱۴ هزار نفر می رسد که در برابر کمپین های مشابه عدد بسیار اندکی است.

به اعتقاد کارشناسان تبلیغات و کمپین های فضای مجازی نحوه اجرای تبلیغاتی از این دست موضوعی است که در شرکت های بزرگ باید از سوی افراد متخصص و با شناسایی کامل جامعه هدف صورت گیرد تا بتواند به نتیجه ای مطلوب دست یابد. با این وجود نحوه فعالیت شرکت بیمه پاسارگاد در کمپین جسورانه زندگی کن رویکردی همانند دیگر اقدامات این شرکت یعنی افزایش تمایل به استفاده از بیمه نامه عمر دارد که با شعار مسئولیت اجتماعی کمپین در تضاد جدی است.

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانبانک و بیمهپیشنهاد ویژه
شناسه : 49635
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا