توزیع ۶۵۰۰  باتری قلب برای بیماران

جهان صنعت نیوز- مهدی یوسفی در آستانه روز جهانی قلب، درباره توزیع اقلام مصرفی حیاتی و استراتژیک بیمارستان‌ها اظهارداشت: وی گفت: بیش از ۸ هزار باتری قلب نیز دپو شده است، بنابراین بیماران و خانواده‌های آنها به هیچ عنوان نباید نگران باشند.

 وی گفت: ۱۱۵ هزار لوازم مصرفی بین مراکز دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی توسط هیات امنای ارزی وزارت بهداشت توزیع شده است.

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: علیرغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ باتری قلب ، ۱۸۸۸ دریچه قلب، ۱۲۰۰ عدد کاتتر بالن پمپ قلبی به بیمارانی که قلب آنها به نوعی دچار مشکل بود ارائه شد.

 یوسفی ادامه داد: سایر کالاهای مصرفی شامل دریچه‌های قلب بیولوژیک و مکانیکی، اکسیژناتورهای بزرگسال، اطفال و نوزاد، بالون‌های قلبی، رینگ ترمیم دریچه‌های قلبی، فیلترهای شریانی و … است که بسیاری از آنها به مراکز دانشگاهی تحویل داده شده است.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ هزار قلم ملزومات مصرفی معادل مبلغ ۱۰ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۸۳۳ یورو از گمرک ترخیص که برخی از آن‌ها به مراکز دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی تحویل داده شده و تعدادی نیز به صورت دپوی استراتژیک در انبارها موجود است بنابراین بیماران و خانواده‌های آنها به هیچ عنوان نباید نگران باشند.

منبع: وبدا

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه

شناسه : 51348
لینک کوتاه :