ایران خودرو خبر داد؛ آغاز فروش تارا اتوماتیک با پیش پرداخت ۵۰۰ میلیونی+جدول

ایران خودرو شرایط جدید فروش اقساطی تارا اتومات را منتشر کرد.
جهان صنعت نیوز، براساس آگهیهای فروش اقساطی تارا منتشر شده توسط نمایشگاه داران در سایت های آگهی خودرو، تارا اتوماتیک LXV۴ مدل ۱۴۰۴ با ۳۸۷ میلیون تومان پیش پرداخت اولیه و ۱۱۰ میلیون تومان پیش پرداخت ثانویه در اقساط ۴۸ماهه به مبلغ ۲۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان با تحویل ۱۲۰ روزه به فروش میرسد.
همچنین برای خرید اقساطی تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۴ باید ۵۴۸ میلیون تومان پیش پرداخت (مرحله اول: ۴۴۹ میلیون تومان – مرحله دوم: ۹۹ میلیون تومان) و اقساط ۲۴ ماهه به مبلغ ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان با تحویل ۴۵ روزه پیش فروش میشود.
در میان آگهی های فروش اقساطی تارا پلاس، تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته مدل ۱۴۰۴ به چشم میخورد که با ۵۷۰ میلیون تومان پیش پرداخت در اقساط ۳۶ ماهه به مبلغ ۲۲ میلیون تومان میتوان آن را ۱ روزه خرید. جهت اطلاع کامل از شرایط جدید فروش اقساطی تارا در خرداد ۱۴۰۴ جدول زیر را مطالعه کنید.
شرایط جدید فروش اقساطی دنا – خرداد ۱۴۰۴ |
|||||||
مدل | سال تولید | کارکرد(کیلومتر) | پیشپرداخت اول (تومان) | پیش پرداخت دوم (تومان) | مبلغ قسط ماهانه (تومان) | تعداد اقساط | تحویل(روز) |
تارا اتوماتیک LXV۴ | ۱۴۰۴ | صفر | ۳۸۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۱,۲۰۰,۰۰۰ | ۴۸ | ۱۲۰ |
تارا اتوماتیک LXV۴ | ۱۴۰۴ | صفر | ۶۶۳,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۱۲,۸۰۰,۰۰۰ | ۳۶ | ۴۵ |
تارا اتوماتیک V۲ | ۱۴۰۴ | صفر | ۴۴۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۹,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴,۳۰۰,۰۰۰ | ۲۴ | ۹۰ |
تارا دنده ای V۱ | ۱۴۰۴ | صفر | ۴۰۷,۰۰۰,۰۰۰ | ۹۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴ | ۹۰ |
تارا دنده ای V۱ | ۱۴۰۳ | صفر | ۵۵۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲۴,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۶ | ۱ |
تارا دنده ای V۱ پلاس ۶ سرعته | ۱۴۰۴ | صفر | ۵۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ————– | ۲۲,۰۰۰,۰۰۰ | ۳۶ | ۱ |
گفتنی است؛ طرح فروش اقساطی تارا مربوط به نمایشگاهداران خودرو است و اطلاعات جدول فوق از سایتهای معتبر خریدوفروش خودرو جمعآوری شده است و مربوط به طرحهای فروش شرکتهای خودروساز نیست.
آشنایی با طراحی تارا
طراحی داخل کابین تارا V۱ پلاس شبیه به دیگر نسخه های این خودرو بوده و تفاوت چندانی با آنها ندارد. در بخش رودری ها تماما از پلاستیک خشک استفاده شده اما در بخش های میانی و دستگیره ها شاهد استفاده از روکش پارچه ای هستیم که حس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند. نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که در تارا V۱ پلاس بر خلاف تارا معمولی (یا همان تارا V۱) کلید های شیشه بالابر از روی کنسول وسط به دستگیره رودری ها منتقل شده اند که دسترسی به این کلید ها را راحت تر می کند.
در بخش داشبورد نیز از پلاستیک خشک استفاده شده است و متاسفانه شاهد استفاده از متریال نرم در این بخش نیستیم اما استفاده از پلاستیک طرح دار در بخش های میانی داشبورد توانسته کمی طراحی این بخش را از سادگی دور کند. در بخش وسط داشبورد شاهد نمایشگر لمسی ۷ اینچی سیستم مالتی مدیا هستیم که قابلیت اتصال از طریق بلوتوث را داشته و امکانات قابل قبولی را در اختیار سرنشینان قرار می دهد. در پایین این بخش کلید های مربوط به تنظیمات سیستم تهویه تعبیه شده است که بسیار شبیه به طراحی سیتروئن C۳-XR بوده و طراحی جالب و خوبی دارد.
اما عمده تفاوت طراحی کابین تارا V۱ پلاس با تارا V۱ در بخش کنسول وسط نمایان می شود. در این بخش تغییر مکان دکمه های شیشه بالابر باعث ایجاد دو موبایل باکس شده است که قابلیت خوبی برای این خودرو به حساب می آید و نکته دیگر مربوط به دسته دنده و به طور کلی جعبه دنده این خودرو است. در تارا وی ۱ پلاس بر خلاف تارا V۱ از جعبه دنده ۶ سرعته استفاده شده که این جعبه دنده در دیگر محصولات ایران خودرو نیز به کار رفته است.
اقتصادآنلاین
خودرولینک کوتاه :