کشف انبار شبنم نعمت زاده در کرج 

جهان صنعت نیوز: در سومین جلسه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت ایران از سوی قاضی از کشف انبار شبنم نعمت زاده در کرج خبر داده شد. 

قاضی مسعودی که ریاست دادگاه رسیدگی به اتهامات وزیر سابق صمت را به عهده دارد، در ابتدای این جلسه ضمن اشاره به مساله فوق از عدم صداقت و دروغ گویی متهمان در طول دادگاه اظهار ناررضایتی کرد و گفت: این انبار در شهرستان کرج کشف شده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه جرائم اخلالگران اقتصادی گفت: دفاعیات دور از واقعیت متهمان قابل قبول نیست و علاوه بر این حاشیه های مطرح شده در طول این دادگاه اثری بر میزان مسئولین کیفری متهمان نخواهد داشت.

قاضی دادگاه اعلام کرد که انبارهای دیگری هم متعلق به متهم شبنم نعمت زاده دختر محمد رضا نعمت زاده درحال کشف است که متهمان دیگری هم در این پرونده تحت تعقیب هستند.

گفتین است که دادگاه رسیدگی به اتهامات شبنم نعمت زاده متهم به قاچاق دارو و شریک او احمدرضا لشکری پور در شعبه ۳ دادگاه ویژه جرایم و مفاسد اقتصادی در جریان است. 

متهم شبنم نعمت زاده از همان ابتدای دفاعیات خود به طور مکرر اعلام کرد که به هیچ وجه ارتباطی با لشکری پور نداشته و از هیچ یک از کارهای او باخبر نبوده است و به نوعی توپ را در زمین لشکری پور انداخت.

شبنم نعمت زاده در اظهارات پیشین خود اعلام کرده بود که به هیچ وجه در جریان معاملات، دخل و خرج‌ها و کارهای شرکت نبوده است، اما شریک او لشکری پور این موضوع را تکذیب کرد و صراحتاً اعلام کرد که حداقل روزی سه ساعت شبنم نعمت‌زاده به دفتر لشکری پور می‌رفت و تمامی دخل و خرج‌ها را با او چک می‌کرد، به طوری که کارمندان دفتر لشکری پور عاصی شده بودند و از اینکه نمی‌توانند با مدیر خود ملاقات داشته باشند، شکایت داشتند.

اظهارات ضد و نقیضی که میان دو متهم این پرونده وجود دارد بسیار زیاد هستند و باید دید که در جلسات بعدی دادگاه کدام یک از اظهارات دیگر طرفین توسط دیگری تکذیب می‌شود.

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 51489
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا