xtrim

قیمت جدید خودروهای کارکرده در بازار؛ پژو ۲۰۶ SD چند؟+جدول

آخرین قیمت خودروهای کارکرده در بازار امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ منتشر شد.

جهان صنعت نیوز،  براساس قیمت خودروهای کارکرده در ۲۰ خرداد ۱۴۰۴، پژو ۲۰۶ SD V۸ مدل ۱۳۹۳ با یک لکه رنگ و ۱۹۴ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک مدل ۱۳۹۷ با چند لکه رنگ و ۷۲ هزار کیلومتر کارکرد نیز به قیمت ۹۲۰ میلیون تومان آگهی شده است.

برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک مدل ۱۳۹۵ بدون رنگ با ۷۶,۶۰۰ کیلومتر کارکرد با قیمتی معادل ۷۹۰ میلیون تومان معامله می‌شود. در آگهی دیگری تیبا هاچ بک  مدل ۱۳۹۷ گلگیر تعویض با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان ارزشگذاری شده است. جدول زیر را جهت اطلاع از لیست قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴ بخوانید.

قیمت خودروهای کارکرده امروز ۲۰ خرداد ۱۴۰۴

برند مدل (سال) رنگ/وضعیت بدنه کارکرد(کیلومتر) قیمت(تومان)
پژو ۲۰۶ SD V۸ ۱۳۹۳ سفید/یک لکه رنگ  ۱۹۴,۰۰۰ ۴۷۰,۰۰۰,۰۰۰
رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک ۱۳۹۷ سفید/چند لکه رنگ ۷۲,۰۰۰ ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰
پراید صندوق دار ۱۳۸۳ سفید/دور رنگ ۳۹۰,۰۰۰ ۱۳۰,۰۰۰,۰۰۰
برلیانس H۳۲۰ اتوماتیک ۱۳۹۵ مشکی/بدون رنگ ۷۶,۶۰۰ ۷۹۰,۰۰۰,۰۰۰
زامیاد وانت نیسان دوگانه سوز ۱۳۹۸ آبی/بدون رنگ ۷۰,۰۰۰ ۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
تیبا هاچ بک ۱۳۹۷ سفید/گلگیر تعویض ۷۰,۰۰۰ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰

آشنایی با تیبا ۲

شاید برایتان جالب یا حتی عجیب باشد که بدانید تیبا توسط یک تیم حرفه‌ای ایتالیایی طراحی شده، اما تاخیر بسیار طولانی در عرضه باعث شد که در زمان رونمایی، این زبان طراحی دیگر از مد افتاده و قدیمی شده باشد. همچنین محدودیت‌هایی که برای پایین نگاه داشتن هزینه تولید وجود داشت، طراحان را وادار به ساده‌سازی هرچه بیشتر اتومبیل نمود. نتیجه تمامی اینها به محصول نهایی ختم شد که نتوانست از نظر ظاهری نظرات چندان زیادی را به خود جلب نماید و صرفاً به لطف محدودیت در بازار داخل و نبود رقیب قدر، مورد استقبال قرار گرفت.

اما نسخه هاچ‌بک تیبا که آنرا با نام تیبا۲ میشناسیم داستان متفاوتی دارد چراکه طراحی پخته و منطقی قسمت پشتی این ماشین انصافاً زیبا از کار درآمد و جالب‌تر اینکه فرم هاچ‌بک شده تیبا با سایر خطوط بدنه و انحنای سقف هارمونی بهتری پیدا کرد. در نتیجه تیبا۲ موفق شد علیرغم قیمت بالاتر و کارآیی پایین‌تر (بدلیل صندوق کوچک نسبت به مدل صندوقدار) مورد استقبال گسترده طرافداران خودروهای هاچ‌بک قرار گیرد. البته باز هم عدم به‌روزرسانی ظاهری محسوس، باعث شده که در گذر زمان گرد و غبار کهنگی بر پیشانی تیبا بنشیند و حالا دیگر همین نسخه هاچ‌بک هم نمیتواند جوانان را از نظر بصری چندان راضی نگاه دارد.

حتی عرضه نسخه پلاس با تغییرات ظاهری اندک نظیر: باربند یا همان روف‌رک‌های جدید، حذف زه جانبی، استفاده از فریم استیل برای جلوپنجره، آینه‌های جانبی جدید مشابه کوئیک، نصب دیفیوزر برای سپرها (سپر دو رنگ)، دودی شدن شیشه‌های عقب و برچسب TIBA ۲ plus در زیر آینه‌ها هم نتوانسته این از مد افتادگی را چندان جبران نماید.

البته اگر به دنبال یک تیبا با طراحی مدرن‌تر باشید میتوانید با صرف هزینه اضافه به سراغ کوئیک بروید، چراکه کوئیک هم در واقع همان تیبا۲ است که دست خوش تغییر چهره شده است.

اقتصادآنلاین 

خودرو
شناسه : 515698
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *