xtrim

وزارت نیرو بر شفافیت پاسخگویی تأکید کرد

وزیر نیرو، با حضور در شرکت آب و فاضلاب استان تهران از سامانه ۱۲۲ این شرکت بازدید کرد و بر اهمیت پاسخگویی دقیق تاکید کرد.

جهان صنعت نیوز، عباس علی‌آبادی عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ تیرماه) در جریان این بازدید، از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به تماس‌های مردمی، رسیدگی به مشکلات مربوط به آب شرب و نحوه ثبت، پیگیری و حل درخواست‌های شهروندان قرار گرفت.

سامانه ۱۲۲ به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و وظیفه آن دریافت، ثبت و پیگیری گزارش‌های مردمی در زمینه افت فشار، قطع آب، شکستگی لوله، آلودگی احتمالی و سایر مسائل مرتبط با شبکه آب‌رسانی در سطح شهر تهران است.

در روزهای اخیر، با توجه به افزایش بی‌سابقه دمای هوا و رشد چشمگیر مصرف آب شرب در پایتخت، میزان تماس با این سامانه به‌شکل قابل توجهی افزایش یافته است.

بر اساس گزارش مسئولان مرکز، روزانه هزاران تماس با سامانه ۱۲۲ برقرار می‌شود و کارشناسان این مرکز تلاش می‌کنند با ارائه راهنمایی‌های لازم و هماهنگی با واحدهای عملیاتی، مشکلات مردم را در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و برطرف کنند.

وزیر نیرو در این بازدید بر اهمیت پاسخگویی دقیق، سریع و محترمانه به شهروندان تأکید کرد و نقش سامانه‌های ارتباط مردمی را در مدیریت مصرف، افزایش اعتماد عمومی و رضایت‌مندی مشترکان حیاتی دانست.

منبع: ایرنا

نفت و پتروشیمی
شناسه : 523233
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *