xtrim

تمرکز بر صادرات و توسعه بازارهای جدید

محسن مصطفی پور، مدیرعامل فولاژ با اشاره به رکود حاکم بر بازار داخلی، از تمرکز فولاژ بر توسعه بازارهای صادراتی خبر داد و گفت: بازارهایی چون ترکیه، عراق، آسیای مرکزی، شمال آفریقا و حتی اروپا هدف‌گذاری شده‌اند. به گفته وی، عدم تناسب میان تولید و مصرف فولاد آلیاژی در کشور، لزوم توجه به بازارهای خارجی را دوچندان کرده است، هرچند تامین نیاز بازار داخلی نیز در اولویت قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *