شماره ۴۵۵۰۰، مرجع اعلام کمبودها و ضعف خدمات اربعین

دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران از راهاندازی سامانه تلفنی شبانهروزی به شماره ۴۵۵۰۰ برای پاسخگویی به زوار اربعین حسینی از سوی کمیته نظارت و ارزیابی این ستاد خبر داد.
جهان صنعت نیوز، سیدکمال سادات با اشاره به راهاندازی سامانه ۲۴ ساعته ۴۵۵۰۰ در اداره کل بازرسی استان، بهعنوان کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین، اظهار کرد: این سامانه در راستای پاسخگویی به زائران اربعین حسینی (ع) برنامهریزی شده است.
وی افزود: این سامانه با هدف دریافت گزارشهای مردمی درباره مسائل، مشکلات و نقاط ضعف در ارائه خدمات به زائران از جمله تامین آب، غذا، اسکان و حملونقل، در مسیر رفت و برگشت از ایران به عراق و برعکس، فعال شده است.
سادات ادامه داد: زائران میتوانند از داخل کشور با شمارهگیری ۰۲۱۴۵۵۰۰ از طریق تلفن همراه، از شهرستانهای خارج از استان تهران با تلفن ثابت ۰۲۱۴۵۵۰۰ و از شهر تهران با شماره ثابت ۴۵۵۰۰ تماس حاصل کنند. همچنین تماس از کشور عراق با پیششماره ۰۰۹۸۰۲۱ امکانپذیر است.
دبیر ستاد اربعین حسینی استان تهران خاطرنشان کرد: زائران در صورت مشاهده هرگونه ضعف در خدماترسانی، کمبود وسایل حملونقل، مواد غذایی، آب شرب یا امکانات اسکان ، شکایات، و نیز تاخیر در امدادرسانی به دلیل حوادث احتمالی در مسیر، میتوانند مراتب را از طریق این سامانه اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت برای رفع مشکلات انجام شود.
منبع: ایرنا
اجتماعی و فرهنگیلینک کوتاه :