جهان صنعت نیوز – مجید پور مقدم، دبیر کارگروه تعامل فعالیتهای معدنی با منابع طبیعی و محیطزیست وزارت صمت در گفتوگو با جهان صنعت تأکید کرد که ایران بهرغم داشتن معادن ارزشمند و سنگهای باکیفیت مانند فیروزه نیشابور، به علت نبود برندسازی و بازاریابی مؤثر، از معرفی جهانی بازمانده و بسیاری از محصولاتش با نام کشورهای دیگر شناخته میشوند. او گفت برنامهای جدی برای ارتقای برند ملی در حوزه معدن آغاز شده تا محصولات ایرانی در بازارهای جهانی با نام و اعتبار کشور معرفی شوند.
شناسه :
528127
لینک کوتاه :
لینک کوتاه :