اختلاف ۴۷ درصدی قیمت میوه در میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران نسبت به سطح شهر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران، از عرضه میوههای نوبرانه پاییزی در میادین و بازارهای میوه و ترهبار به قیمت مناسب خبر داد.
وی با بیان اینکه قیمتها بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین میشود، یاداور شد: قیمتگذاری محصولات در میادین و بازارها بر اساس شاخصهای کیفی، حمل و نقل و شرایط بازار است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار اظهار داشت: تلاش ما براین است که با عرضه مناسب و با قیمت مناسب میوه، گوشت، مرغ و برنج در میادین میوه و ترهبار به دست مصرفکننده برسد و از نوسانات قیمت جلوگیری کنیم.
بختیاری زاده یادآور شد: با توجه به اینکه رویکرد فروش محصولات در بازارها و میادین میوه و تره بار به صورت دستچین است، شهروندان میتوانند روی پالت میوه و سبزیجات را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.
عرضه با قیمت عادلانه
وی تاکید کرد: عرضه محصولات با قیمت عادلانه مستلزم برنامهریزی و سیاستگذاری درست و توزیع مناسب است که این عامل در مرحله تولید بسیار اهمیت دارد و مانع گرانی محصولات عرضهشده میشود.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار گفت: ما موظف به بسترسازی برای عرضه مناسب هستیم و تمامی اقلام از میوه، فرآوردههای پروتئینی تا برنج، خشکبار و… که مورد نیاز مردم است در میادین به قیمت مصوب و عادلانه عرضه میشود و قیمتگذاری بر اساس استانداردی است که برای هر محصول تعیین میشود.
بختیاری زاده اظهار کرد: در نرخنامههای سازمان علاوه بر اینکه نوع محصول و قیمت مصوب آن درج شده است؛ یکسری شاخصهای کیفی برای این محصولات در نظر گرفته شده است که شامل مواردی همچون شکل ظاهری، وزن و سایز است.
وی از اختلاف قیمت ۴۷ درصدی میوه در بازارهای میوه و ترهبار شهرداری تهران به نسبت سطح شهر خبر داد.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار توضیح داد: تلاش ما مبتنی بر توسعه بازار، افزایش کیفیت و عرضه بیواسطه توسط تولید کنندگان خواهد بود تا بستری برای عرضه مناسب و نقطه امن برای مردم فراهم آوریم.
باشگاه خبرنگاران جوان
لینک کوتاه :