قائله داماد ختم به خیر شد!

داماد رییس جمهور استعفا کرد

جهان صنعت نیوز| کامبیز مهدی زاده معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی از سمت خود استعفا کرد.


در متن استعفای وی آمده است:” از اینکه اینجانب را قابل دانستید و در این مقطع از بنده دعوت نمودید که در این وزارتخانه همراه تان باشم کمال تشکر و قدردانی را دارم.

اجازه می خواهم از خدمت تان مرخص شوم و به فعالیت های علمی و پژوهشی خود در سنگر قبلی ام ادامه دهم.

باردیگر از حسن ظن و اعتماد حضرتعالی سپاسگزارم”.

به گزارش فارس، جمعه هفته قبل، خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی  رسانه‌ای شده بود که واکنش منفی فراوانی در فضای  کشور داشت. به عنوان مثال، کامران وکیل دبیر کل و عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات معدنی ایران با ارسال نامه ای «کنایه آمیز» به رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن ارسال کروکی سازمان زمین شناسی به ایشان برای ارائه به داماد رئیس جمهور، از این اقدام رحمانی به شدت انتقاد کرده بود.

گفتنی است صبح امروز و ساعاتی قبل از انتشار خبر این استعفا، رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه‌ای با خبرگزاری خانه ملت، به شدت از اقدام خود مبنی بر انتصاب داماد رئیس جمهور به عنوان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان زمین شناسی دفاع کرده بود و این انتصاب را بر مبنای شایسته سالاری دانسته بود.

اقتصاد کلان
شناسه : 5469
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا