ترامپ مهمانان گروه هفت را به ویلایش نمی‌برد

جهان صنعت نیوز: با افزایش موج انتقادهای صورت گرفته در زمینه برگزارش نشست آینده جی هفت که قرار بود در تفریحگاه ساحلی دونالد ترامپ در میامی انجام شود، رییس جمهور آمریکا از این تاصمیم خود انصراف داده و گفته است که دیگر به این مساله فکر نمی کند. 

پیش از این رییس جمهور آمریکا مصمم بود که برای برگزاری نشست کشورهای عضو گروه هفت از ویلای ساحلی خود استفاده کند که این مساله با موج گسترده ای از انتقادهای داخلی و رسانه ای آمریکا مواجه شد. 

با این انتقادها، حالا دولت آمریکا گفته است که در حال جست وجوی محلی مناسب برای این نشست است و احتمالا قرار است که این نشست در اقامتگاه رسمی دولت آمریکا موسوم به کمپ دیوید برگزار شود. 

ترامپ مهمانان گروه هفت را به ویلای خود نمی برد

محل قبلی اعلام شده برای نشست سال ۲۰۲۰ «جی هفت» از سوی جمهوریخواهان از جمله فرماندار «بیل ولد» و «مارک سنفورد» نماینده پیشین آمریکا نیز روبه رو شد که این تصمیم او را «فاسد» می خواندند و گفتند که وی می خواهد با بهره مندی از تبعات این نشست برای خودش برندسازی نماید. 

ناظران حکومت در آمریکا می گویند که که کسب و کارهای خانوادگی و شخصی ترامپ به دلیل قبول حمایت از سازمانهای سیاسی داخلی و مقامات خارجی به طور مرتب قانون اساسی آمریکا بویژه بند مربوط به مواجب و مقرری رئیس جمهور را نقض می کند.

پیش از این هم برخی از اقدمات ترامپ در خصوص عملکردهای سیاسی وی که می توانست شبهه بهره برداری های تجاری وی و حمایت از تجارت خانوادگی اش بااستفاده از موقعیت مقام ریاست جمهوری را القا کند، مورد انتقاد قرار گرفته بود. 

اخبار برگزیدهپیشنهاد ویژه
شناسه : 55518
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا