پیش‌بینی باران در ۲۲ استان تا چهارشنبه

جهان صنعت نیوز: بنا بر تحلیل آخرین نقشه‌های پیشیابی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور، امروز برای سواحل دریای خزر بارش باران و برای دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، برخی مناطق غرب و شمال‌غرب و همچنین در قسمت‌هایی از استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، لرستان، همدان، خوزستان، نیمه شمالی فارس، یزد، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال بوشهر و کرمان رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

فردا موقتاً از میزان بارش در شمال‌غرب کاسته، و گسترش بارش‌ها محدود به مناطقی از جنوب، جنوب غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و دامنه‌های البرز مرکزی خواهد شد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرده همچنین در بخش‌هایی از کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، یزد، کرمان، خوزستان، بوشهر، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی بارش پراکنده و گاهی وزش باد روی می‌دهد.

روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی جدید به کشور عمده بارش‌ها در شمال‌غرب و غرب و روز چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق برای سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بارش در مناطق مرتفع و کوهستانی رشته‌کوه البرز به‌صورت برف خواهد بود و از اواخر امروز تا روز چهارشنبه دریای عمان مواج خواهد بود.

 

عمومی
شناسه : 56757
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا