جایزه پسر طلایی اروپا به پدیده فوتبال هلند رسید

جایزه پسر طلایی اروپا به پدیده تیم آژاکس تعلق گفت.

ماتیس ده لیخت هلندی توانست برنده جایزه پسر طلایی اروپا در سال ۲۰۱۸ شود. نشریه توتو اسپورت ایتالیا هر سال این جایزه را به بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال اروپا اهدا می‌کند. ده لیخت ۱۹ ساله که در پست دفاع میانی بازی می‌کند مورد توجه تیم‌های بزرگ اروپا از جمله بارسلونا و یوونتوس قرار دارد.  پاتریک کوترونه، الکساندر ارنولد، جاستین کلایورت و وینیسیوس جونیور دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند. این جایزه سال گذشته به کیلیان امباپه فرانسوی تعلق گرفته بود.
میلان در اندیشه بازگرداندن الکساندر پاتو
آ.ث‌میلان بعد از منتفی‌شدن خرید مهاجم قدیمی سوئدی‌ها، به فکر بازگرداندن الکساندر پاتو است. روسونری تصمیم داشت برای نیم‌فصل دوم زلاتان ایبراهیموویچ را به مجموعه نفراتش اضافه کند تا خط حمله‌اش قوی‌تر از قبل شود، اما وقتی که بحث جذب این بازیکن بنا به دلایلی منتفی شد، حالا مدیریت باشگاه میلان به فکر جذب بازیکن سابقش است.
براساس اعلام گازتادلواسپورت، پاتو هم‌اکنون در تیم تیانجین کوانجیان چین توپ می‌زند و قراردادش در سال ۲۰۱۹ به اتمام می‌رسد. وی از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۳ در تیم ایتالیایی توپ زد و ایام خوبی را سپری کرد. مهاجم ۲۹ ساله در این مدت ۶۳ گل زد و در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ اسکودتو را کسب کرد.
جایزه سال BBC به دوچرخه‌سوار ولزی رسید
BBC در مراسمی شخصیت برتر ورزشی جهان در سال ۲۰۱۸ را انتخاب کرد. مراسم انتخاب شخصیت برتر ورزشی سال ۲۰۱۸ همزمان با نزدیک شدن به پایان سال‌جاری میلادی برگزار شد و گراینت توماس، دوچرخه‌سوار ولزی و برنده توردوفرانس به عنوان شخصیت برتر ورزشی سال جهان از نظرBBC  انتخاب شد.  در این رده‌بندی که با نظر هواداران صورت گرفت، لوئیس همیلتون راننده فرمول یک در رده دوم قرار گرفت و هری کین، آقای گل جام جهانی نیز در رده‌سوم این رده‌بندی جای گرفت.
همچنین در این مراسم گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به عنوان بهترین سرمربی سال انتخاب شد. تیم ملی انگلیس با هدایت این مربی جهان در رده چهارم جام جهانی روسیه قرار گرفت. توماس بعد از این انتخاب گفت: خیلی خوشحال و مفتخرم که به این عنوان با ارزش دست یافتم. من خیلی اتفاقی دوچرخه‌سوار شدم و روی به این رشته ورزشی آوردم.‌ خیلی از شخصیت‌های بریتانیایی از جمله گرت بیل، هموطن توماس، این انتخاب را به او تبریک گفتند. برنده جایزه برترین شخصیت سال BBC، از بین ورزشکاران بریتانیایی و ورزشکاران خارجی شاغل در بریتانیا برگزیده می‌شود.
اینتر به دنبال تمدید قرارداد با ایکاردی
باشگاه فوتبال اینترمیلان قصد دارد تا چندی دیگر با مهاجم تکنیکی خود قراردادش را تمدید کند. روزنامه گازتادلواسپورت گزارش کرد اینتری‌ها در اندیشه ادامه همکاری مشترک با مائورو ایکاردی هستند. براساس این اعلام امضای قرارداد در ژانویه سال جدید در دستور کار راه‌راه‌پوشان است. این باشگاه می‌خواهد قرارداد گلزن خود را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کند. به این ترتیب دستمزد این ستاره به سالی ۸ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.
قرعه‌کشی لیگ اروپا انجام شد
قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ اروپا انجام گرفت و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را شناختند.
قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا دیروز صورت گرفت و تیم‌های راه یافته به این مرحله حریفان خودشان را شناختند. بر این اساس قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به شرح زیر است:
ویکتوریا پلژن- دیناموزاگرب/ کلوب بروخه- سالزبورگ/ راپیدوین- اینترمیلان/ اسلاویاپراگ – خنک/ کراسنودار – بایر لورکوزن/ زوریخ – ناپولی/ مالمو – چلسی/ شاختاردونتسک- فرانکفورت/ سلتیک – والنسیا/ رن – رئال بتیس/ المپیاکوس- دیناموکیف/ لاتزیو – سویا/ فنرباغچه- زنیت/ اسپورتینگ- ویارئال/ گالاتاسرای- بنفیکا/ باته بوریسوف – آرسنال
دیدار نهایی رقابت‌های لیگ اروپا در این فصل قرار است در ورزشگاه المپیک باکو در آذربایجان برگزار شود.

عمومی
شناسه : 5743
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا