اخبار صفحه ۱۶

آخرین اخبار از وضعیت محمدرضا شجریان
همایون شجریان با اعلام اینکه وضعیت جسمانی پدرش مشابه قبل است، تاکید کرد که شرایط درمانی به خوبی در حال پیگیری است.
همایون شجریان که به تازگی برای بازدید از موسسه خیریه همدم به مشهد سفر کرده بود، درباره وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان نیز توضیحاتی ارائه کرد.
همایون شجریان گفت: شرایط‌شان مشابه قبل است و تغییری نکرده است، در خانه تحت نظر هستند و مانند گذشته، به خداوند امید داریم تا ببینیم وضعیت سلامتی‌شان چه می‌شود، فعلا بد نیستند و الحمدلله وضعیت‌شان پایدار است، شرایط درمانی هم به خوبی در حال پیگیری است. خوشبختانه قدرت تکلم دارند و وقتی که بخواهند می‌توانند صحبت کنند.
او درباره علاقه پدرش به تماشای بازی‌های فوتبال و حال و هوای این روزهای‌ او بیان کرد: این روزها کمتر از گذشته فوتبال می‌بینند، اما اگر حوصله داشته باشند گاهی هم تلویزیون تماشا می‌کنند.

خبر وارونه!
هومن جعفری- «تعدادی از کارگران فولاد اهواز بازداشت شدند. این کارگران به دلیل نبود مواد اولیه و معوقات مالی خود طی سی‌وشش روز گذشته مقابل استانداری تجمعاتی داشته‌اند.»
این خبر در سایت ها منتشر شده و صحت هم ندارد. اول اینکه کارگران بازداشت نشده اند.جمعی از آنها ادعا می کردند دیگر غذایی برای خوردن و جایی برای خوابیدن ندارند در نتیجه دوستان آنها را به جایی هدایت کردند که هم غذا بخورند و هم شب سرپناه داشته باشند. الان هم که همان جا هستند به خاطر این است که آنجا خوش می گذرد.هم صبحانه و ناهار و شام می دهند هم جای خواب مهیاست. بیایند بیرون که چه بشود؟
باور کنید خود ماموران می گویند آقا بفرمایید بیرون، اما آنها می‌گویند تا حقوق ندهند نمی‌رویم! اینجا خوش می‌گذرد!
می بینید رسانه ها چطوری اخبار را وارونه می کنند؟

نمایش ۵ فیلم کوتاه ایرانی در جشنواره زوم لهستان
مهر- پنج فیلم کوتاه ایرانی در بیست‌و‌دومین دوره جشنواره زوم لهستان نمایش داده می‌شود. فیلم‌های کوتاه «حیوان» به کارگردانی بهمن و بهرام ارک، «آر یو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی، «سال سگ» به کارگردانی رامین کوپائی و مستند کوتاه «جاده‌های برفی» به کارگردانی هایده مرادی و انیمیشن کوتاه «روباه» به کارگردانی صادق جوادی در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی زوم لهستان رقابت خواهند کرد. جشنواره فیلم زوم یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های مستقل فیلم‌ در لهستان به شمار می‌رود که با هدف نمایش آثاری با ارزش هنری بالا از فیلمسازان مستقل برگزار می‌شود. بیست و دومین دوره این جشنواره از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ فوریه در لهستان برگزار می‌شود.

عمومی

شناسه : 5767
لینک کوتاه :