وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان امیدوار کننده است

جهان صنعت نیوز:اکبر محمدی، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال جوانان ایران پیش از حضور در رقابت‌های انتخابی زیر ۱۹ سال آسیا بیان کرد: فدراسیون فوتبال از ابتدای سال ۹۸ میزبان رقابت‌های انتخابی زیر ۲۳ و زیر ۱۷ سال قهرمانی آسیا بوده و مسابقات انتخابی جوانان، سومین تورنمنتی است که از آن میزبانی می‌کنیم. امیدوارم با تلاش‌های کادرفنی، همت بازیکنان و البته تدارک مناسبی که فدراسیون برای تیم جوانان درنظر گرفته نتایج خوبی بگیریم. می‌دانید که تیم ملی جوانان تاکنون روند رو به رشدی داشته و در تورنمنت کافا، سن پترزبورگ و بازی‌های دوستانه با اندونزی شرکت کرده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

او افزود: تیم وضعیت خوبی دارد و کادرفنی هم شبانه روز تلاش کرده است. امیدوارم تیم ملی جوانان در رقابت با قرقیزستان، نپال و امارات سومین تورنمنت خود را به هم سلامت پشت سر گذاشته و وارد بازی‌های نهایی شود. به این تیم امیدوار هستم و فدراسیون فوتبال هم با وجود تمام کمبود‌ها و محدودیت‌هایی که از لحاظ مالی وجود دارد برنامه ریزی و شرایط خوبی مهیا کرده است.

صیادمنش می‌توانست به تیم جوانان کمک کند

محمدی درباره اینکه تا چه اندازه امیدوار است از این تیم ستارگان بزرگی به فوتبال ایران معرفی شوند، گفت: فکر می‌کنم سیروس پورموسوی از دی ۹۷ که کار خود را شروع کرده بیش از ۱۲۰۰ بازیکن را ارزیابی کرده است. خوشبختانه آن‌ها هم نسبت به شروع کارشان پیشرفت خیلی خوبی داشته اند. استعداد‌های خوبی در تیم فعلی جوانان حضور دارند. با توجه به اینکه بازی‌ها در فیفادی برگزار نمی‌شود از حضود اللهیار صیادمنش محروم هستیم، اما او می‌توانست از لحاظ فنی به تیم ملی جوانان کمک کند.

بازیکنان این تیم ما را به ظهور نسل جدیدی در فوتبال امیدوار کرده اند

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال افزود: بازیکنان تیم ملی جوانان با توجه به کیفیت خوبی که دارند فدراسیون فوتبال را به ظهور یک نسل جدید امیدوار کرده اند. از بازیکن خاصی اسم نمی‌برم چراکه تمام نفرات این کیفیت را دارند.

انرژی مردم کیفیت تیم جوانان را افزایش می‌دهد

محمدی با اشاره به لزوم حمایت هواداران از تیم ملی جوانان گفت: امیدوارم مردم از این تیم حمایت کنند و آن را تنها نگذارند. انرژی‌ای که هواداران به تیم ملی جوانان منتقل می‌کنند می‌تواند کیفیت بازیکنان را افزایش بدهد.

تمام تلاش مان را به کار گرفته ایم تا زمین ورزشگاه دستگردی بهترین کیفیت را داشته باشد

او درباره کیفیت زمین ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) برای میزبانی از این رقابت‌ها بیان کرد: مدیریت ورزشگاه دستگردی از مدت‌ها پیش در تلاش بوده تا بهترین کیفیت را ایجاد کند. این ورزشگاه میزبان بازی‌های تیم لیگ برتری سایپا بوده، اما دیدار‌های این تیم از یک ماه پیش به ورزشگاه دیگری منتقل شده است. اعتقاد دارم با توجه به اینکه در فصل پاییز هستیم و بارندگی‌های زیادی در هفته‌های اخیر بوده است مسئولان فدراسیون فوتبال، ورزشگاه دستگردی و کادر اجرایی بازی‌ها تلاش خود را برای برگزاری بازی‌ها در باکیفیت‌ترین زمین انجام داده اند.

امارات حریف سنتی ما است

محمدی درباره ارزیابی اش از حریفان تیم ملی جوانان گفت: امارات همیشه حریف سنتی برای ما بوده، اما این به معنی دست کم گرفتن نپال و قرقیزستان نیست. در سال‌های اخیر تمام تیم‌های آسیایی سرمایه گذاری زیادی روی فوتبال و به ویژه رده‌های سنی پایه انجام داده اند. قرقیزستان از تیم‌های خوب تورنمنت سن پترزبورگ بود و به نظر من سبک بازی درگیرانه و فیزیکی دارد. هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.

شروع بازی‌ها برای تیم ملی جوانان خیلی مهم است

او افزود: شروع بازی‌ها مقابل قرقیزستان برای مان خیلی مهم است و امیدوارم بازیکنان و کادرفنی از تمام ظرفیت خود استفاده کنند و تا بازی با امارات نیمی از راه صعود را طی کنیم.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 58062
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا