فسخ قرارداد ویلموتس دروغ شاخدار است

جهان صنعت نیوز: این درحالی است که تمام مسئولان فدراسیون فوتبال از روز گذشته اعلام کرده اند مطالبات ویلموتس به حساب بانکی واسطه در خارج از کشور منتقل شده و قرار است این بانک پول را به حساب سرمربی بلژیکی واریز کند.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: بحث فسخ قرارداد ویلموتس و درخواست او برای حضور مسئولان فدراسیون در ترکیه برای انعقاد قرارداد جدید یک دروغ شاخدار است چراکه پول او پرداخت شده و اکنون باید برای حضور در اردو‌های تیم ملی به تهران بیاید.

او درباره اینکه خود مهدی تاج گفته این پول تاکنون به حساب شخصی مارک ویلموتس منتقل نشده است، گفت: همه می‌دانید با توجه به شرایط کشورمان، برای انتقال پول به حساب افراد و سازمان‌های خارجی مشکلاتی وجود دارد، اما طبق صحبت‌های ریاست فدراسیون با تدابیر اتخاذ شده پول به حساب ویلموتس واریز خواهد شد.

طالقانی افزود: شک نکنید ویلموتس در زمان مقرر به ایران می‌آید و در بازی با عراق روی نیمکت تیم ملی می‌نشیند. این بحث‌ها صحت ندارد و ما برای پرداخت قسط بعدی ویلموتس هم تامین اعتبار کرده ایم.

او درباره نگرانی مردم از نیامدن ویلموتس به ایران در فاصله هشت روز تا بازی با عراق گفت: هیچگونه نگرانی درباره ادامه همکاری با ویلموتس نداریم و او همچنان سرمربی تیم ملی کشورمان است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه مبادا ماجرا‌های زمان جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این بار بین فدراسیون فوتبال و مارک ویلموتس تکرار شود، اظهار داشت: ما فدراسیون فوتبال ایران هستیم و نباید شرایط مان را با یک باشگاه مقایسه کنید.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 58498
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا