وزیر دفاع پاکستان: اسرائیل تنها تهدید توافق ایران و آمریکا است

وزیر دفاع پاکستان با ابراز انزجار از جنایات بی سابقه علیه فلسطینیان و لبنان درباره خرابکاری اسرائیل در مسیر اجرای تفاهمات حاصله بین ایران و آمریکا هشدار داد و افزود: موفقیت تفاهم خاتمه جنگ به مثابه پایان آینده سیاسی نخست وزیر رژیم صهیونیستی است

جهان صنعت نیوز، «خواجه محمد آصف» که به دلیل مواضع صریح و پایدار خود در حمایت از فلسطین و ایران و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از چهره‌های شاخص سیاسی پاکستان محسوب می‌شود، گفت: اسرائیل به هر دری خواهد زد تا در مسیر توافق ایران و آمریکا خرابکاری کند.

وی در یک برنامه تلویزیونی با سرزنش همدستی کشورهای اروپایی و آمریکا در پروژه نسل کشی غزه و لبنان که اسرائیل و نتانیاهو آن را مدیریت می کنند، افزود: متاسفانه حامیان اسرائیل از جمله سفیر فعلی ایالات متحده در قدس اشغالی خود را به صهیونیست‌ها فروخته‌اند.

خواجه محمد آصف درباره چشم انداز مذاکرات ایران و آمریکا گفت: اسرائیل تهدید اصلی پیش روی این تفاهم‌نامه است و در صورت موفقیت نهایی توافق ایران و آمریکا، سیاست نتانیاهو به نقطه پایان رسیده و حتی وی ممکن است (به دلیل پرونده های فساد) بازداشت شود.

وی افزود: جنایاتی که نتانیاهو و اسرائیل علیه فلسطینیان و لبنان مرتکب شده‌اند در تاریخ سابقه نداشته و این وضعیت بسیاری از ملت‌های جهان را بیدار کرده تا جایی که جامعه یهودیان در آمریکا نیز از رفتار وحشیانه اسرائیل اعلام برائت می کنند.‌

وزیر دفاع پاکستان با تاکید بر موضع کشورش مبنی بر به رسمیت نشناختن اسرائیل، گفت: ما متوجه هستیم که عناصر ضد پاکستانی چه در هندوستان و یا افغانستان توسط اسرائیل مسلح می شوند و به نیابت از اسرائیل دست به تجاوزگری یا ایجاد نا امنی در پاکستان می زنند.‌

منبع: ایرنا

سیاسی
شناسه : 594487
لینک کوتاه :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *