کودک لجبازِ دورنِ «زیدان» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی را گاز گرفت

جهان صنعت نیوز:  روابط امباپه با «توماس توخل» از گذشته همواره زیر علامت سوال‌های زیادی بوده و با توجه به اینکه مادریدی‌ها در خط حمله چندان حاصل‌خیز نیستند، همواره یکی از باشگاه‌هایی بوده‌اند که با انتقال احتمالی ستاره جوان فرانسوی به پایتخت اسپانیا ارتباط داده شده‌اند.

زیدان نیز یکی از شخصیت‌هایی بوده که بحث مهاجم ۲۰ ساله پی‌اس‌جی را مطرح کرده و به تازگی در مصاحبه‌ای، باشگاه پاریسی را به یاد اعتراف امباپه در خصوص رویایش برای بازی کردن در سانتیاگو برنابئو انداخت؛ یادآوری تلخی که واکنشی تند را از سوی «لئوناردو» مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به همراه داشت.

و این جنگ لفظی مادامی که زیدان تشخیص دهد، ادامه خواهد داشت به طوری که مرد فرانسوی به صدرنشین لوشامپیونه هشدار داد که کسی نمی‌تواند وی را از مطرح کردن موضوع امباپه و پرداختن به آن منع کند.

زیدان در این خصوص اظهار داشت: من چیزی نگفتم، تنها حرف‌های امباپه را تکرار کردم؛ اینکه رویای او بازی کردن در اینجا (برنابئو) است؛ هر کسی هر کاری می‌خواهد انجام دهد؛ هیچ حرف دیگری ندارم؛ تنها چیزی که گفتم این بود که خود بازیکن روزی گفته که رویایش پوشیدن پیراهن رئال مادرید است.

وی ادامه داد: دوباره هم می‌گویم و نه تنها دوباره بلکه هر روز این حرف را تکرار می‌کنم؛ هیچ حرف دیگری در مورد لئوناردو ندارم؛ هر چیزی که دوست داشته باشم می‌گویم.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 60026
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا