انتقاد رسانه‌های بلژیکی از مارک ویلموتس

جهان صنعت نیوز: دیروز و در ادامه بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان در چهارمین بازی خود با نتیجه ۲ بر یک برابر عراق شکست خورد.

حضور مارک ویلموتس بلژیکی روی نیمکت  ایران باعث شد این بازی بازتاب گسترده‌ای در بین رسانه‌های بلژیک داشته باشد.

روزنامه فرانسوی زبان «لو سویر» این شکست را «ضربه‌ای جدید برای مارک ویلموتس» دانست و تیتر زد: ضربه جدیدی برای مارک ویلموتس، ایران دوباره در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ باخت.

این روزنامه با اشاره به حضور بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ بلژیک در این بازی نوشت: ویلموتس چندین بازیکن شاغل در لیگ بلژیک را به صف کرده است: امید ابراهیمی (اوپن) ۹۰ دقیقه برای ایران بازی کرد. میلاد محمدی (خنت) در دقیقه ۵۳ جای خود را به محمد نادری (کورتریک) داد، در حالی که کاوه رضایی (شارلروا) بازی را در دقیقه ۹۰ آغاز کرد و علی قلی زاده (شارلروا) کل بازی روی نیمکت ماند.

با این ۲ شکست متوالی، ایران با ۶ امتیاز، در گروه C، در پشت سر عراق (۱۰) و بحرین (۸) در جایگاه سوم ایستاده است.

سایت اسپورزا نیز در این باره نوشت: ویلموتس در وقت اضافی با ایران مقابل عراق باخت.

این سایت عملکرد ویلموتس را در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ضعیف ارزیابی کرد و افزود: مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران در رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، خوب کار نکرده است. ایران در روز چهارم مسابقه مرحله دوم مقدماتی (گروه C) با نتیجه ۴ بر یک از عراق شکست خورد. گل پیروزی بخش در دقیقه ۹۲ رقم خورد.

این سایت نیز به حضور بازیکنان شاغل در لیگ بلژِیک در این بازی اشاره کرده است.

سایت اسپورت اورف نیز ویلموتس را تحت فشار دانست و نوشت:مارک ویلتوتس به عنوان سرمربی تیم ایران تحت فشار است. ایران که به طور منظم در مرحله نهایی جام جهانی حضور داشته، روز پنجشنبه با نتیجه ۲ بر یک در امان به عراق باخت و حالا فقط در رده سوم گروه است. عراق پس از چهار بازی ده امتیاز در اختیار دارد.

سایت‌های فوتبال کرانت و نیوزبلاد و اسپورت بلژیک هم در گزارشی به شکست تیم تحت هدایت ویلموتس برابر عراق پرداختند و از شرایط نامناسب ایران در گروه سوم نوشتند.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 62032
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا