سرپرست فدراسیون تنیس روی میز بی‌طرف نیست

جهان صنعت نیوز: وزیر ورزش و جوانان دوم آذرماه «بهنام حبیب‌زاده» را به عنوان سرپرست فدارسیون تنیس روی میز انتخاب کرد. حبیب‌زاده پیش از این و در زمان ریاست «مهرداد علیقارداشی» بر فدراسیون تنیس روی میز، نایب رییسی این فدراسیون را بر عهده داشت. انتخاب حبیب‌زاده با انتقاد سایر نامزدها همراه شده است که اعتقاد دارند این کار زمینه «مهندسی انتخابات» را فراهم می‌کند.

«ابراهیم علیدخت» با اشاره به این انتصاب اظهار داشت: جانبداری و حمایت سرپرست فدراسیون از علیقارداشی در مجمع انتخاباتی امری طبیعی است.

وی با اشاره به همکاری چهار ساله و بدون حاشیه‌ علیقارداشی و حبیب‌زاده، افزود: رئیس فدراسیون بدون تردید در این مدت، در اداره امور و تغییرات یا انتصابات مختلف از نایب رییس خود مشورت می‌گرفته است. طبیعی است که در انتخابات در درجه اول حبیب زاده از علیقارداشی حمایت کند و دوم اینکه در تغییرات احتمالی آینده نیز از وی نظرخواهی کند. تازه‌ترین مصداق آن نیز انتخابات هیات استان اردبیل است که بسیار هم جنجالی شد.

این در حالی است که ‌پیش‌تر حبیب‌زاده تاکید کرده بود که «کارنامه ۲۰ ساله‌ام را فدای انتخابات فدارسیون نمی‌کنم».

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز همچنین آنچه را که «تغییرات گسترده» در فدراسیون توصیف کرد، عاملی برای «مهندسی انتخابات» دانست و مدعی شد وزارت ورزش با انتصاب حبیب‌زاده به عنوان سرپرست، از نامزد خود برای ریاست بر فدراسیون تنیس روی میز حمایت کرده است.

وی در این راستا تاکید کرد:  اطمینان می‌دهم با شرایطی که به‌وجود آمده حتی اگر خود وزیر هم در مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز ثبت نام کند، رای نمی‌آورد.

سرمربی سابق تیم ملی تنیس روی میز تصریح کرد: در سایر فدراسیون‌ها به طور معمول فردی بی‌طرف را برای سرپرستی انتخابات تعیین می‌کنند ولی گویا این موضوع برای فدراسیون تنیس روی میز رخ نداده است. با تغییراتی که از مدت‌ها قبل در ستاد و صدر هیات‌های استانی صورت گرفت، انتخابات فدراسیون تنیس روی میز خود به خود مهندسی شده است.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 65012
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا