عملیات انتقال آب سد ماملو به پیشوا آغار شد

جهان صنعت نیوز: این پروژه در دو فاز لوله گذاری به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۷۰ میلیارد ریال و احداث دو مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

استاندار تهران در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهرستان پیشوا، از جمله مناطقی است که در تابستان امسال، با مشکل کمبود آب مواجه بود و انتقال آب از سد ماملو، یکی از درخواست‌های مردم و مسئولان این شهرستان اعلام شده بود.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: با پیگیری ‌های صورت گرفته، اجرای این پروژه به تصویب رسید و عملیات اجرایی پروژه با تأمین اعتبارات مورد نیاز، تهیه لوله و آماده سازی جبهه کاری آغاز شد تا یکی از نیازهای اساسی شهرستان در تأمین آب شرب پایدار و سالم تا اردیبهشت ۹۹ برآورده شود.

وی گفت: به منظور افزایش سرعت، این پروژه در دو فاز طراحی شده تا با استفاده توان دو پیمانکار، وعده ارائه شده به مردم در زمان اعلام شده محقق شود.

وی افزود: تمامی اعضای شورای اداری، فرماندار، دادستان، رئیس دادگستری و مسئولان شهرستان پیشوا در کنار این پروژه قرار دارند تا این پروژه با پشتوانه حقوقی و قضایی زودتر از زمان اعلام شده تکمیل شود.

استاندار تهران گفت: از فرماندار پیشوا خواسته شده تا روزشمار اجرای این پروژه را طراحی و مردم در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گیرند.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت د ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اخبار برگزیده
شناسه : 70086
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا