۱۹ درصد افزایش بودجه مبارزه با مواد مخدر

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از مهر: سردار اسکندر مومنی پیش از ظهر امروز در حاشیه سومین نشست تخصصی دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور اظهار داشت: از امروز امیرعباس لطفی به عنوان سخنگوی ستاد مبارزه با مواد مخدر مشغول به کار می شوند.

وی افزود: با اهتمام دولت بودجه مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

سردار مومنی یادآور شد: امسال یکی از موفقیت آمیزترین سالهای مبارزه با مواد مخدر از آغاز انقلاب تا به الان بوده است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰۰ تن مواد مخدر کشف شده است که نسبت به سال گذشته ۱۷ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

وی گفت: همچنین ۱۷ درصد افزایش تلفات اشرار، ۳۱ درصد افزایش کشفیات سلاح، ۸۰ درصد کاهش شهدای خودی، ۳۷ درصد افزایش ضربه زدن به بنیادهای اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر را داشته ایم.

سردار مومنی افزود: همچنین ۷۱ درصد از کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون با اقدامات اطلاعاتی بوده و ۷۵ درصد از مواد مخدری که امسال در کشور کشف شده است، در شرق کشور و حاشیه شرقی بوده است.

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: همانطور که گفتم بالاترین کشفیات در طول انقلاب اسلامی را در سال ۹۸ داشته ایم.

وی با اشاره به موضوع کیک های آلوده گفت: تا به امروز بحث قاچاق مواد مخدر از طریق این کیک ها نبوده و دستگاه های مربوطه در حال پیگیری این موضوع هستند.

اخبار برگزیده
شناسه : 71613
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا