۲۵۰ نفر از سردسته های اغتشاشگران در کرمانشاه بازداشت شده‌اند

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: سردار علی اکبر جاویدان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این افراد در شهرهای مختلف استان دست به ناامنی و اغتشاش زده و بسیاری از جوانان دیگر را نیز برای آشوب و درگیری های خیابانی تحریک کرده بودند.

وی افزود: اغتشاشگران دستگیر شده عموما بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند و اکثر قریب به اتفاق نیز پس از دستگیری از کار خود اظهار ندامت و پشیمانی کرده اند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودروهای امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیروهای بسیجی از جمله جرایم این افراد بوده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه تبلیغ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی و شبکه های معاند از دیگر جرائم برخی از افراد دستگیر شده است، افزود: چند نفر آنها همچنین به ارتباط با گروهک های تروریستی و دشمنان انقلاب اعتراف کرده اند.

وی تصریح کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه سران اغتشاش در استان کرمانشاه بیش از ۳۰ قبضه سلاح به همراه تعدادی فشنگ کشف شده است.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان، سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.

 

اخبار برگزیده
شناسه : 72457
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا