تهیه بسته‌های معیشتی شب یلدا برای مستضعفان توسط داوطلبان هلال احمر

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: محمد نصیری رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری جشن شب یلدا توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر اظهار کرد: برای به جای آوردن سنت قدیمی جشن شب یلدا و حضور در کنار اقشار آسیب پذیر جامعه داوطلبان جمعیت هلال احمر برنامه‌هایی را برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد: البته نه تنها برای اقشار آسیب پذیر جامعه بلکه برای افرادی که شغل‌های حساسی دارند مانند آتش نشانان، امدادگران اورژانس و پلیس راهور هم برنامه شب یلدا برگزار می‌شود و داوطلبان جمعیت هلال احمر به آن‌ها سر می‌زنند.

نصیری با اشاره به هدف جمعیت هلال احمر گفت: یکی از موضوعات کاری که داوطلبان هلال احمر آن را دنبال می‌کنند تسکین آلام بشری است و باید بدانیم که کمک رسانی تنها در شرایط خاص و بحرانی نیست بلکه در هر شرایطی باید به افراد مختلف کمک کرد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: از سال گذشته داوطلبان جمعیت هلال احمر طرح شب یلدا را ایجاد کردند و امسال هم از ساعت ۵ تا ۷ بعد از ظهر آنان به مراکز نگهداری سالمندان و بهزیستی‌ها سر می‌زنند و سنت شب یلدا را در کنار این افراد به جای می‌آوردند.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین هدف برگزاری این برنامه حضور در کنار افراد آسیب پذیر جامعه برای روحیه دادن به آنان است، اما این برنامه اثرات متعددی هم دارد که تهیه بسته‌های معیشتی برای نیازمندان از جمله این اثرات است.

نصیری با بیان اینکه برنامه شب یلدا سازمان داوطلبان در تمام استان‌ها برگزار می‌شود، گفت: شماره پیامک مخصوصی برای این کار در نظرگرفته شده که هریک از داوطلبان می‌توانند به آن پیامک بزنند تا  ما به آنان تماس گرفته و آن‌ها را به شعبات هلال احمر  جهت شرکت در برنامه شب یلدا متصل کنیم.

اخبار برگزیده
شناسه : 73190
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا