مدیریت پرسپولیس از ماجرای استراماچونی درس بگیرد

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از ایرنا: حمید درخشان اظهار داشت:‌ پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در صورت تقویت، می‌تواند حتی در آسیا هم بار دیگر مدعی باشد. تنها باید آرامش تیم حفظ شود تا بتوان پرسپولیس را مدعی دانست چرا که این عدم آرامش می‌تواند آفت آسیب‌زننده به پرسپولیس محسوب شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد مشکل کالدرون و اینکه ممکن است او به ایران باز نگردد، اضافه کرد: باشگاه باید از ماجرای استراماچونی درس بگیرد تا مشکلی پیش نیاید. کالدرون نشان داد که می‌تواند پرسپولیس را موفق کند.

درخشان در مورد حواشی علیرضا بیرانوند و خط خوردن نام او از فهرست پرسپولیس و شرایط مشابه این بازیکن با امید عالیشاه اضافه کرد: هر ۲ بازیکن خوب و از نفرات مهم تیم هستند اما نام پرسپولیس بزگر تر از هر فردی است. در صورت ناکامی این کالدرون است که باید جواب پس دهد پس به او احترام بگذاریم و نظرش باید محترم باشد.

وی تاکید کرد: انضباط تیمی از هر چیزی مهم تر است و هر کس که خارج از این چارچوب رفتار کند، باید جریمه شود. در پرسپولیس هم آنقدر بازیکن خوب در هر پستی دارد که جای خالی هیچ بازیکنی در آن حس نشود. همانطور که دیدید رادوشوویچ هم در چند بازی اخیر بی نظیر ظاهر شد و وظیفه‌اش را به خوبی انجام داد. پس هر کسی در پرسپولیس بازی می‌کند باید قدر جایگاهی که دارد را بداند و برای حفظ آن تلاش کند چرا که پرسپولیس بزرگ است و نیازمند هیچ فردی نیست.

اخبار برگزیدهورزشی
شناسه : 75194
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا