تاریخ و جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو

به گزارش جهان صنعت نیوز: از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا ۱۰ دی ۹۸ شرکت ایران خودرو اقدام به ثبت نام و پیش فروش محصولات خود کرده است که شرایط آن در سایت این شرکت موجود است. 

براساس اعلام این سایت، پیش فروش ایران خودرو از روز یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ آغاز می شود، و با توجه به گرانی بنزین در اقدامی عجیب در جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو، خبری از خودروهای دوگانه سوز و گازسوز این شرکت نیست!

در اطلاعیه این شرکت آمده است:  به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگیهای مجاز می رساند شرایط پیش فروش ایران خودرو از ساعت ۱۱ صبح روزهای یکشنبه مورخ ۹۸/۱۰/۰۸ لغایت سه شنبه ۹۸/۱۰/۱۰ و به شرح جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

در جدیدترین شرایط پیش فروش ایران خودرو ویژه دی ماه ۹۸ ، خودروهای پژو ۴۰۵ SLX، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، دنا تیپ ۱ ، پژو پارس LX با موعد تحویل دی۹۹ در سایت ایران خودرو قابل عرضه می باشند و دیگر خبری از پژو ۴۰۵ نیست !

در طرح پیش فروش ایران خودرو در دی ماه ۹۸، این شرکت برای هر روز خودروهای خاصی را در نظر گرفته است که لیست آن را در جدول زیر مشاهده میفرمایید.

شایان ذکر است ثبت نام کنندگان حداقل باید تا دی ۹۹ برای تحویل خودروهایشان صبر کنند و آن هم با قیمت غیر قطعی و نامشخص !

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز یکشنبه ۸ دی ۹۸ لغایت سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ می باشد. ( ثبت نام ایران خودرو از طریق آدرس اینترنتی https://esale.ikco.ir می باشد. )

توجه داشته باشید با توجه به فرآیند ثبت نام ایران خودرو ، نحوه ی انتخاب نمایندگی محل ثبت نام طی پیامک به شما اعلام خواهد شد ، همچنین میتوانید با تماس با نمایندگی های مجاز ایران خودرو در این خصوص کسب اطلاع نمایید .

 

اقتصاد کلانپیشنهاد ویژه
شناسه : 76447
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا