رونمایی از اولین محصول زیرساخت «طرح جامع سیستم‌های یکپارچه شرکت ملی صنایع مس ایران» با حضور رئیس هیأت عامل ایمیدرو

به گزارش جهان صنعت نیوز به نقل از مس پرس: حسنی با تأکید بر این‌که «نرم‌افزار زیرساخت شرکت مس» با دست‌های پرتوان کارشناسان گروه فاوا طراحی، تولید و در دسترس قرارگرفته است، گفت: این سامانه در راستای سیاست‌گذاری و تأکیدات مدیرعامل شرکت مس درخصوص لزوم هوشمندسازی سیستم‌ها و جریان شفاف و روان اطلاعات در شرکت مس در دستور کار این معاونت قرار گرفت و هم‌اکنون فاز نخست این سامانه با عنوان «سیستم حسابداری مالی» آماده راه‌اندازی و ارائه به حوزه‌های مرتبط شده است.

حسنی با تأکید بر این‌که با بهره‌برداری از این طرح گام مهمی در جهت شفاف‌سازی و بسترسازی برای کنترل‌پذیری هرچه بیشتر تراکنش‌های مالی برداشته شده است اظهار داشت: رعایت یکپارچگی با سایر سیستم‌های مرتبط در سطح فرآیندهای عملیاتی، انطباق حداکثری با نیاز کاربران و ذینفعان حوزه مالی، کاهش موازی کاری و تحت دسترس بودن و درعین‌حال امن بودن و همچنین دخالت حداقلی نیروی انسانی در ورود اطلاعات از مهم‌ترین مزیت‌های این سیستم جامع مالی است.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مس با تأکید بر امنیت بالای این سامانه گفت: علاوه بر این، سیستم جامع امکان یکپارچه‌سازی اطلاعات در شرکت مس را که از آرزوهای دیرینه شرکت بوده است فراهم می‌آورد. ازاین‌رو، امکان سرعت بخشیدن به تصمیم‌گیری‌های استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت را در حداقل زمان ممکن فراهم می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه شرکت مس در مسیر تحول در فرایندهای کاری و فاصله گرفتن از نظام‌های سنتی فرار گرفته و با هدف افزایش بهره‌وری، شفافیت و رقابت‌پذیری، مکانیزاسیون اکثر فرآیندهای خود را در چارچوب سیستم جامع در دستور کار قرار داده است که امیدواریم با همکاری و همت و همدلی همه همکاران محقق شود.

وی در پایان گفت: این موفقیت به‌هیچ‌عنوان حاصل نمی‌شد مگر با همت تک‌تک همکاران گروه فاوا و همدلی و همیاری کلیه واحدهای مرتبط در معاونت‌های پشتیبانی مجتمع‌های سرچشمه، شهربابک و سونگون و حوزه معاونت مالی اقتصادی و همچنین حمایت بی‌دریغ آقای دکتر سعدمحمدی مدیرعامل محترم شرکت ملی صنایع مس ایران که لازم می‌دانم سپاسگزاری خود را از همه بزرگواران و خانواده بزرگ مس ابراز نمایم.

 

اخبار برگزیدهاقتصاد کلانصنعت و معدن
شناسه : 76539
لینک کوتاه :
دکمه بازگشت به بالا